/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
JAlbum
Fra : mikmeier48
Vist : 580 gange
300 point
Dato : 08-12-06 11:25

Nu vil jeg igen prøve lykken og få løst et problem jeg er stødt ind i.
Programmet JAlbum, hvor man kan lave sine sider med billeder. Programmet giver mig det problem at efter jeg har Shared dem, så får jeg anvist et link til siden. Det link kan jeg få til at virke på min egen computer (næsten altid) men når jeg vil se siden f.eks. på min arbejdsplads så findes siden ikke. Nu er det så jeg vil spørge om nogen kan fortælle mig hvad jeg gør galt.
Albummet laves ud fra en mappe på computeren.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 08-12-06 11:39

computeren skal være tændt og online (på nettet) ellers går det ikke.

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 08-12-06 12:06

det ved jeg godt, for hvordan skal man ellers se hjemmesiden

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 300 point
Dato : 08-12-06 12:35

Du skal uploade alt hvad du har lavet til din hjemmeside.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 08-12-06 12:53

Det er nok mig der misforstår det hele.
Har du en hjemmeside hvor billedalbummet skal ligge på, skal du ikke bruge share,
men offentliggør.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-06 00:04

Du skal være sikker på, at din sti henvisninger stemmer overens med virkeligheden. Det er en af de fejl, som man så ofte laver.
Du skal også være opmærksom på, at alle link og filenavne er stavet korrekt, også når det gælder store og små bogstaver, da de fleste hjemmeside servere er UNIX-servere, som skelner mellem store og små bogstaver.
Blot et enkelt stort bogstav i stedet for lille (og omvendt) giver et dødt link. Så check lige sider og link!

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 29-12-06 16:09

Tak for svaret disken.