/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Køb af nøglering med hjerte?
Fra : Dennis85
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 07-12-06 19:38

Hej Kandu'er..
Står og mangler at købe min ene julegave til en person jeg holder meget af.
Synes hun skulle ha sådan en her: http://guleroden.dk/produkt.asp?id=62

Problemet er bare den er udsolgt, og ved ikke om de får den tilbage i tide.

Er der nogen af jer der ved hvor man ellers kan købe sådan en? Har forgæves søgt rundt.
Google siger Aura4Laura, men de har den ikke mere.

Hjælp mig please?

Hilsen Dennis

Accepteret svar
Fra : hyggemor

Modtaget 210 point
Dato : 07-12-06 20:17

Det er sørme også en fin nøglering.

Jeg fandt denne shop: http://shop.andando.dk/product.asp?product=449&sub=15 men det er ikke præsis den samme. Har handlet hos dem før og de er rigtig hurtige med at afsende varerne. Måske du kan nå dette inden jul.

Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 07-12-06 21:05

Tak for svaret hyggemor. Den er rigtig fin den der også :).
Du har reddet julen .

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 07-12-06 21:16

Velbekommen. Håber at shoppen kan nå at levere. Det plejer de

God jul