/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Opdatering til dreamtoolz
Fra : DennisKanDu
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 24-11-06 00:17

Hejsa

Er gået igang med at bruge Dreamtoolz - et iøvrigt ganske simpelt og brugervenligt lille webdesign program. Bruger idag tele2 som jeg forsøger at uploade til(melder fejl). Jeg har hørt, at hvis man anvender XP Pro SP2 så kræves der en opdatering af Dreamtoolz for at kunne uploade. Mit problem er at jeg ikke kan finde denne update, da Dreamtoolz hjemmeside ikke kan findes? Har du svaret?

Har forsøgt at tale med Tele2 der bare siger, at de ikke understøtter dette program - dårlig service kalder jeg det.

Mvh DennisKanDu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-06 00:43

Brug et ftp program til at oploade dine sider med hos get2net - du sætter bare din hjemmesides adresse og dine koder fra get2net ind så kan du oploade dine sider.
Dette er et godt gratis program ACE FTP 3 som du kan hente her http://software.visicommedia.com/en/productsfreeware/

Det er rigtigt at Dreamtoolz er simpelt og nemt at bruge, men laver meget dårlige koder så du skulle måske se dig om efter et andet gratis program til hjemmesider.

Prøv f.eks. dette http://prdownloads.sourceforge.net/kompozer/kompozer-077-win32.exe?download der er afløseren for et godt gratis hjemmesideprogram der hedder NVU som man endnu kan få her http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html se nederst på siden.
Det er samtidig en side hvor du kan lære lidt om programmet. De to programmer her er lig hinanden.

//bentjuul