/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Indsætning af swf-fil?
Fra : Kokane
Vist : 534 gange
33 point
Dato : 22-11-06 15:38

Jeg er ved at lave en hjemmeside til mit fodboldhold. Jeg har klippet nogle forskellige billeder sammen i ImageReady, som jeg gerne vil have kørende som en "header" på hjemmesiden. Jeg har lavet en gul kant uden om "headeren", men når jeg indsætter "headeren" i Dreeamweaver forsvinger nogen at de gule kanter. Er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet?

Det er lidt svært at forklare problemet, men håber i forstår, hvis ikke så se evt. www.dengulefar.dk

VH
Kokane

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-06 15:49

Du har da sat kanten til 0
<table width="800" border="0">
Og det du sætter ind i tabellen har samme størrelse som tabellen..............måske er der ikke plads.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 43 point
Dato : 22-11-06 16:36

Du har også et andet problem, idet den måde du har indsat flashen på er ikke gyldig mere.
Du kan se det ved at pege på flashen med musen, så kommer der en boks hvor der står "Klik for at aktivere dette objekt".
Du kan ændre dette ved at opdatere din Dreamweaver hos Adobe eller du kan indsætte et lille javascript der henter din swf ind, dette link forklarer dig hvordan http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?t=834 og du kan downloade scriptet fra siden.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Kokane

Dato : 22-11-06 17:31

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-06 17:36

Den gule kant ligger jo i swf'en og jeg kan kun få den frem ved at ændre på dine størrelser - hvis du har lavet den i flash - så prøv at send mig fla'en som swf'en er lavet ud fra så vil jeg se på den.
Du finder min mail under min profil og så kan jeg samtidig lave din side med javascriptet som jeg beskrev tidligere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-06 18:18

Jamen selv tak, jeg syntes dog ikke når jeg klikker på dit link at du har fået klaret nogen af problemerne, men du kan jo vende tilbagé her i spørgsmålet eller som jeg skrev tidligere.

//bentjuul