/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fjernsyn skriger og går ud
Fra : imation_dt
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 19-11-06 14:24

hej, håber i kan hjælpe..

jeg har et ca 3 års gammel medion 30 tommers tv..

har ikke haft nogle problemer med dette stykke teknik før nu..

problemet lyder som sådan..

nå jeg tænder fjernsynet starter det op som normalt. lyden kommer som det plejer lige inden fjernsynet er klar.. problemet er så at billedet er helt grå/hvidt og fjernsynet kommer med en skigene lyd inden det selv slukker...

Håber nogen kan hjælpe..

med venlig hilsen THomas Jensen

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 19-11-06 14:32

det lyder som en dårlig lodning ved højspændingstrafoen.

mvh.
Tykkemand

Kommentar
Fra : imation_dt

Dato : 19-11-06 14:40

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
det lyder som en dårlig lodning ved højspændingstrafoen.

mvh.
Tykkemand

og hvad betyder det?? eller ret og sagt hvad gør jeg ved det.??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-06 14:46

Du går ikke ind bag gitteret i højspændingstransformatoren................men hen til en TV rep.