/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
samkørsel
Fra : missjosephine
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 15-11-06 19:49

[I]hej.......
til sommer overvejer jeg kraftigt, at køre til det lidt mere sydlige Italien, nærmere Napolibugten/Amalfikysten.
der har jeg aldrig endnu været, men blev forfærdelig inspireret af filmen: " Et hus i Toscana ",der blev vist den anden aften.
mit spørgsmål går derfor ud på : er der mon nogen herinde, der har en idé om, hvor der findes et sted man kan henvende sig, en side på nettet eller andet sted, hvor folk kan finde andre de kan køre sammen med til et sted i det sydlige europa.
det er jo en pæn lang tur og også en smule dyrt i benzin, specielt i min nye bil, og så kan det jo til tider være rart med lidt selskab.der er jo langt.
men det behøver jo ikke nødvendigvis være en der skal hele vejen. bare det man kan dele lidt af udgifterne og hjælpe.
ved der engang fandtes noget, men aner ikke hvor det er, man kan henvende sig.
kan huske jeg engang havde en annonce i den blå avis om samkørsel, men det var desværre en der skulle en anden vej end mig...og det er en del år siden...
er der noge herinde der ved noget og kan gi mig et godt link, evt. et de kender og ved er pålideligt?
hejsa fra missers mor....hun sover sku' stadig.....[/I]

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-06 19:53
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 15-11-06 20:23

superside, den vil jeg kigge nærmere på
miss.j

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-11-06 23:18

Skal du til Toscana eller Syditalien?

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 15-11-06 23:42

jeg er først ve dat skulle til at finde ud af hvor jeg måske vil hen.
måske min tur går til Napoliområdet iår...så skal jeg jo igennem toscana...hvis det er den vej der er nemmest..men det ved jeg ikke endnu....
skal til slut op til emiglia romagna til mit faste sommerferiested. mere omdet senere,når jeg vedmere
sov godt miss.j

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-11-06 23:59

haha... jeg har sku tænkt det samme... efter jeg så filmenfor et års tid siden har jeg hungret efter at komme dertil...bare på eventyr :)

Har sågar set stedet oppefra på google earth... fantastisk!!!

MVH Frk.Fidus

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-11-06 10:24
Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-11-06 10:27
Godkendelse af svar
Fra : missjosephine

Dato : 04-01-07 18:05

Tak for svaret miritdk.
der er godt nok flere gode svarlinks...men en skal jo være heldig...vil dog stadig gewrne ha interessante og brugbare links.
mvh...miss.j

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 20:33

velbekomme miis J