/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
sovepose til en voksen mand!
Fra : egoland
Vist : 1919 gange
100 point
Dato : 14-11-06 22:05

Hvor finder man en sovepose til en voksen mand?
Når jeg surfer rundt på nettet, er de enten i pygmæ-størrelse, eller også er der ingen angivelse af størrelsen. Jeg skal bruge een på ca 220 i længden, hvilket nok kan lade sig gøre. Men brystet skal nok ligge på ca 170 cm. Og det er svært at finde. PS: Det ER brystet, ikke maven!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 22:12
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 22:20

Her er der også nogle på 225 cm

http://www.travelshopone.com/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 22:24
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-11-06 22:29

har du forsøgt dig i spejder sport....de plejer at ha alverdens ting og sager, som man ikke kan finde andre steder....
ellers prøv måske i den blå avis og en skulle ha en til salg...
der er efterhånden mange af de der campingudstyrsbutikker rundt omkring....
bor du i kbh elelr i nærheden, så er der også en af slagsen inde i frederiskborggade overfor grønttorvet. og oppe ved søerne ligefør nørrebrogades begyndelse, der er en skibutik, måske det også er en mulighed...spejdersport mener jeg ligger på gl.kongevej,
elelrs slå op pånettet..
tror ikke det er umuligt...der er jo masser al lange mænd som dig i landet, som ikke vilfryse på næsen...
god jagt...
miss.j

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 22:32

he he missjosephine,.... prøv lige at se mit første link

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-11-06 22:47

ja da, men da jeg skrev mit, var der ikke andre der havde sendt noget, da var jeg den første...hihihi.to sjæle én tanke
miss.j

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 14-11-06 22:51

Jysk sengetøj plejer at have et rigtigt godt udvalg.
Jeg er selv 190 cm, mener min sovepose er 230 cm, og jeg vil nødig have en der er kortere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 22:53

missjosephine..

Sådan kan det gå, når man sidder og skriver en lang smører

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-11-06 23:01

ja det kan det jo, men det gør nu ikke så meget....jeg overlever jo nok alligevel, tror du ikke? jeg elsker at skrive...det er sku nok derfor....

hej.....missj.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-06 23:44

http://www.wolfcamper.dk/

Gå ind under soveposer, find modellen der hedder Pioneer XL

Længde 220 brystvidde 170 cm

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-06 23:46

Ups, det er længde 240 cm

mvh dova

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 15-11-06 00:14

Egoland,
Du bliver nok nød til at specificere lidt hvad du skal bruge den til.
Om det har betydning hvor stor den er når den er pakket sammen.
Om du skal kunne sove i den i frostgrader, og hvad den må koste.
Jeg kører selv på MC, så størrelsen har stor betydning.

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 15-11-06 09:08

Den med wolfcamper er vist bedste bud ind til nu

Krav: Den skal være let - til fjeltur i Norge, ikke nødvendigvis specielt ekstrem.
Men jeg vil gerne selv have et kig, før jeg køber. Og jeg bor i Århus, så det med frederiksberg er li'som lidt træls og yt, ik'å?

Og lige en gang til: Det er den store brystvidde, der er vigtigst.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-11-06 09:35

egoland, de er nogen MCbutikker der har wolf camper som varesortiment.

Bl.a KOK MC i Holstebro, du kan da forhøre om han har en hjemme, men det er god kvalitet, min mand har en af dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-06 09:56
Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 15-11-06 11:49

Mit bud på en århusbutik vil udover spejdersport være friluftsland. De har også et kæmpeudvalg af alt godt til outdoormenneskerne. og lur mig om de ikke kommer med nogle tilbud herop til jul.

God jagt og sov godt

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 15-11-06 12:09

Hvis du ikke har noget imod at handle online, og kan lid tysk, så er Louis også en mulighed.
Det er et sted jeg selv har handlet en del og været tilfreds.
http://louis9.louis.de/katalog2006/pages/371.pdf
Gå ind på www.louis.de
Vælg 'Camping und Reisen' ude til venstre
Klik på 'Schlafsäcke' i Produktgruppe.

Ellers er der også www.cabelas.com i USA, der må du da også kunne få den store nok.
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/index/index-display.jsp?id=cat20144&navAction=jump&navCount=1&parentId=cat20075&parentType=category&cmCat=MainCatcat20075

Godkendelse af svar
Fra : egoland

Dato : 15-11-06 21:11

Tak for svaret dova. Og alle i andre, ihærdigt arbejde, må jeg sige. Men een skal jo have pointene, og dovas bud er rigtig godt.