/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Børneradio DR i 70erne
Fra : hsvensson
Vist : 641 gange
300 point
Dato : 02-11-06 19:23

I midten af 70erne var der daglig i børneradio en radio serie som handle om jagten på Grev Dracula.
Serien startede hver dag med en bestemt melodi.
Er der nogle som kan huske hvem der spillede den og hvad den hed.
DR kan ikke hjælpe da udsendelsen er mere end 5 år gamel.

Kommentar
Fra : Luxenb0rq

Dato : 02-11-06 20:00

.
Hmm .. Prøv oq søq på Google .. måske under radio 70'erne .. måske kan du finde noget der ..

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 03-11-06 18:41

danmarks radio burde kunne hjælpe. de har arkiver for den slags og jeg har da fået oplyst musik fra film, der har været vist for mange herrens år siden.
de har da stadig tape fra "ingrid og lillebror" tiden, så det kan ikke være helt sandt at de ikke kan hjælpe dig. jeg er pænt sikker på, de har tape med den serie også...
kan godt huske lidt af den serie, men selvfølgelig ikke lige musikken. sidder lidt og tænker om det måske kunne være Wicke og Rasmussen( sikkert ikke stavet rigtigt), ...men er absolut ikke sikker.
venligst missj