/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
futurisme, kendte
Fra : blank
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 02-11-06 17:05

Hej,

Jeg er temmelig ny og kan derfor ikke give store point. Håber at det er okay.

Jeg skal bruge nogle links på kendte kundstnere/malerier indenfor futurisme. Såsom navne og oplysninger om hvilke farver der bliver brugt mest.

Er der nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-11-06 17:22

Der er en meget fin artikel i Wikipedia; håber det er ok, at den er på engelsk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Futurism_%28art%29

Spændende emne.

frieda

Kommentar
Fra : blank

Dato : 02-11-06 17:32

Super link. Men det skal helst være på dansk, da det er til min søn.

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 60 point
Dato : 02-11-06 17:35

Prøver at finde noget på dansk

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-11-06 17:40
Kommentar
Fra : blank

Dato : 02-11-06 17:47

Tusind tusind tak for hurtig hjælp. Jeg er sikker på, at min søn nu kan komme videre.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-11-06 17:50

Godt

frieda

skolelærer