/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Hvem har PhotoShop på Dansk
Fra : hjerterum
Vist : 715 gange
200 point
Dato : 24-10-06 20:32

Skulle der være en derude der kunne tænke sig at sælge Adobe PhotoShop CS ny version på Dansk så er jeg meget interesseret.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 24-10-06 20:41

Foreslår at du også prøver www.dba.dk hvor du gratis kan efterlyse det omtalte program.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-06 20:43
Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 24-10-06 20:43

mig bekendt findes photo shop CS ikke på dansk (endnu)

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 24-10-06 21:14

Photoshop CS2 findes på dansk.
Jeg bruger den - men man skal være opmærksom på at den danske version er dyrere end den engelske version.

Man skal også være opmærksom på, at hvis man bruger forskellige vejledninger fra nettet, er det oftest den engelske version, og dermed de engelske termer der anvendes.

Min perwsonlige mening er derfor, brug den engelske og lær de engelske udtryk og termer for programmet - det er dermed meget nemmere at finde gode vejledninger på nettet.

Mvh rené

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-06 10:16

Her er et gratis alternativ til Photoshop:

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 09-11-06 18:42

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-06 18:48

Selv tak

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-06 20:00

Ofrede 20 point på at se Norsteds høflige "Selv tak"