/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
chinchilla
Fra : hyggelig
Vist : 657 gange
38 point
Dato : 18-10-06 21:41

hej jeg har fået levet 3 chinchilla men er ikke intreseret i af have dem da det var
min svigermor,s er der nogle der ved hvor hænne man måske kunne aflevere dem
eller nogle der måske ville have dem gratis de er ca 1 et halv år gammel og er 1 hun
og 2 hanner ?

på forhånd mange tak ss

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 19 point
Dato : 18-10-06 22:56

Du kan prøve at sætte dem til salg på www.dyrenettet.dk

Eller annonce i den blå avis.

Sætte sedler op i de lokale supermarkeder o.s.v.

Eller henvende dig til en dyrehandler og forhøre om de er interesseret i at overtage dem.

Der skulle være muligheder nok for at komme af med sådan nogen

mvh dova

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-10-06 06:23

Gå ned i din lokale dyrehandel, og få lidt for dem der, de er ikke helt billige og kræver en særlig pleje

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : macau

Dato : 19-10-06 08:39

dyrehandlere tager dem ik hvis de er over et halv år gammel.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-10-06 09:13

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/docs/koeb
Dyrenes beskyttelse er gerne behjælpelig med at henvise til et sted hvorfra de kan blive videreformidlet(uanset alder, køn, art.)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-10-06 09:16

Det er bedst du giver dem til nogle professionelle dyreværnsfolk, da de vil sikre at de kommer til et godt hjem, hvor de bliver passet rigtigt. Hvis du bare forærer dem væk til den første og bedste er det langt fra sikkert at det går godt.

Godkendelse af svar
Fra : hyggelig

Dato : 19-10-06 12:58

Tak for svaret dova.