/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Onstyle.dk
Fra : Dipsey
Vist : 4407 gange
50 point
Dato : 15-10-06 18:20

Hej.
Jeg har for 3 måneder siden købt et ur til 2000 kr på www.onstyle.dk, men har intet modtaget. Jeg har skrevet flere gange på deres mail og har en gang fået svar om, at det ville være der i løbet af kommende uge, men det skete ikke. Det er ikke muligt at ringe dem op. Er der nogen der kender til det firma og måske ved der er fusk bag?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 18:32

Hvordan har du betalt for uret??

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 18:44

Det har jeg via netbank.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 18:53

Altså en regulær bankoverførsel....

Pu ha Dipsey så er du tyndt ude, hvis det er et platforetagende. Har prøvet at kigge efter firmaet på nettet, men finder ikke noget, der siger noget om dem. Måske andre kan finde noget. Det lugter langt væk af en politianmeldelse........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 18:55

Jeg ville nok sende dem et anbefalet brev og der i give dem 1 uge til at levere uret eller tilbagebetale. Hvis dette ikke sker, så er det en politianmeldelse, hvilket du osse skal anføre i brevet.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 18:57

Ja, bare underligt med sådan et stort firma. Hvos det er svindel, burde andre jo have forsøgt at lukke det for længst?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:00

Jeg kan blive så skruptosset på dine vegne, at der findes sådanne svindelforetagender. Men du er sgu osse lidt "dum" at sende et fuldkommen fremmmed og ukendt firma 2.000 kr. sån bare lige. Et firma der ikke tage imod Dankort er pr. automatik under mistanke for at svindle i mine øjne.

Havde selv en "sag" i sommer. Ville købe noget dykkerudstyr på nettet, men de ville ikke tage imod Dankort, så jeg skrottede dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:01

Helt ærligt... hvor ved du fra at det er et stort firma. En hjemmeside er jo taknemmelig at udruste så det ser ud af noget.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 19:02

Det ville de også, men det var en fejl fra min side. Bruger normalt dankort og trykkede så forkert. Så var der allerede sendt mail ud og jeg måtte fortsætte på den måde-

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:03

Det kan jo osse være at det ikke er platugler, men de gør sgu et dårligt indtryk og kaster mistanke om svindel på sig, når du ikke kan kontakte dem. Så afsted med et anbefalet brev. Har du råd til det, så puds en advokat på dem og lad ham ordne kommunikationen.

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 15-10-06 19:04

Hej Dipsey,

Her er lidt blandede oplysninger om www.onstyle.dk:

Domænenavn: onstyle.dk
DNS: onstyle.dk
Registreret: 2005-07-12
Status: Aktivt

Registrant:

Bruger-id: O1842-DK
Navn: onstyle
Adresse: Kløvervej 294
Postnr. & by: 6100 Haderslev
Land: Danmark
Telefon: +45 50933912

Fuldmægtig:

Bruger-id: O1843-DK
Navn: onstyle
Att.: Morten Kristensen
Adresse: Ballehøj 25
Postnr. & by: 6100 Haderslev
Land: Danmark
Telefon: +45 50 93 39 12

Jeg tror jeg ville give ham et kald hvis jeg var dig...

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 19:05

Ja, det må jeg jo gøre. Håbede bare lidt der var nogen der kendte til dem :)

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 19:06

Yes, men nummeret ringer ikke op, så det er lidt svært.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:06

I deres betalingsbetingelser ser jeg ikke, at man kan betale med Dankort

Citat
Priser og betaling
Du kan betale med bankoverførsel, check samt pr efterkrav (ved større ordre skal der forud betales). Vi ekspederer din ordre samme dag som vi modtager betalingen.

Betaling:
- Bankoverførsel til OnStyle.dk (MK Invest), BG Bank Haderslev Reg 0994 Konto 7952005779- Check udstedt til OnStyle.dk (MK Invest)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:09

Der er jo osse "Pensionerede rockeres inkasso" hvis alt andet glipper LOOL

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 19:09

Okay. det er så ikke noget jeg så dengang må jeg indrømme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 19:15

I dag er det mistænkeligt at et netfirma ikke kan / vil acceptere Dankort. Ganske vist koster det noget for firmaet at anskaffe sig faciliteterne, men i 2006 er det en absolut nødvendighed, og deres kunder er betydelig bedre sikret imod det, som du nu er ude i.

Jeg kan nok ikke hjælpe dig mere.... har jo slet ikke hjulpet forresten LOOL, men good luck. Håber du får dit ur, eller dine penge tilbage.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-06 19:34

Helles engle er også ret flinke til at hjælpe.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-06 19:50

Gode råd ved nethandel
Forbrugervejledning
Nethandel er nemt, men der er nogle ting du skal være opmærksom på

Tjek virksomheden før du handler
Kan du komme i kontakt med butikken, hvis du vil spørge om noget?

Hvem handler du egentlig med? Fremgår butikkens navn, fysiske adresse, e-mail , evt. telefonnummer og virksomhedens registreringsnummer eller navnet på den ansvarlige indehaver?

Kig efter e-mærket, som kontrollerer at netbutikkerne overholder love og retningslinier. Se hvilke butikker der har e-mærket på www.e-maerket.dk

Tjek betingelserne
Inden du gennemfører købet du skal tjekke prisen. Er alt inkluderet - også forsendelsesomkostninger?
Når du handler i udenlandske e-butikker, skal du være opmærksom på, at du i nogle tilfælde også skal betale moms og told.

Får du alle oplysninger om varen. Altså, ved du præcis, hvad du har købt ud fra beskrivelsen på hjemmesiden?

Får du oplysninger om leveringsbetingelser og dine rettigheder f.eks. fortrydelsesret?

Afgivelse af personoplysninger
Har butikken en persondatapolitik? Hvis du skal afgive en masse oplysninger om dig selv for at kunne gennemføre købet, så overvej om du vil handle der. Butikken har pligt til at informere om hvilke oplysninger, der registreres og hvad de skal bruges til.

Hvis der er mangler ved varen - så klag
Kontakt virksomheden hvis du modtager den forkerte vare eller der er mangler ved varen. Det er virksomheden, der skal dække alle omkostninger.

Hvis butikken ikke makker ret, kan du klage til Forbrugerklagenævnet

Hvis varen ikke kommer
Kontakt virksomheden. Skriv, gerne e-mail. Giv dem en rimelig frist for levering, hvorefter du anser købet for annulleret. Har du betalt med kort skal skal din bank tilbageføre beløbet til din konto, hvis butikken ikke selv gør det.

Betal med kort
Der er mange fordele ved at betale med kort, når man handler på nettet. Hvis du har betalt med kort, kan du få pengene tilbage af banken hvis butikken skylder dig penge:
- hvis varen ikke leveres
- hvis du ved at udnytte din fortrydelsesret nægter at modtage varen
- hvis der er hævet penge på din konto udelukkende ved brug af dit kortnummer, uden du har givet lov.

Det er din ret, og det er dem der har udstedt dit kort (oftest din bank), der skal give dig pengene senest to dage efter, at de har modtaget din indsigelse. Klag først skriftlig til butikken med kopi af brev til eget brug.

Udskriv, gem og tjek
Udskriv både din ordre og ordrebekræftelse og gem dem.
Tjek altid dit kontoudskrift for at se om der er nogle virksomheder, der kommer til at trække dig for beløbet to gange eller at nogle uretmæssigt har handlet med dit kortnummer.

set på: http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/nethandel/

IAH

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-10-06 08:17

IGEN IGEN OG IGEN

LAD DOG VÆRE MED AT HANDLE VIA INTERNETTET, HVIS DER IKKE STÅR OPLYSNINGER OM FIRMAET. NAVN, ADRESSE, TELEFONNUMMER, CVR. NR.M.M.

Man er selv skyld skyld i det hvis man bliver snydt. Der har været så mange advarsler alle steder.
Nogle hårde ord, men sande ord.

Med venlig hilsen
hawaii

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-10-06 08:34

Jeg kunne ikke være med at prøve at finde deres hjemmeside.
Firmaet hedder Mr. Online I/S v/Morten Kristensen og Rene Særkjer, startet d. 12-8-2005 og handler med beklædning engroshandel.

Prøv at sende et anbefalet brev og skriv du overlader sagen til an advokat, hvis du ikke høre inden en aller anden dato.

HAWAII

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-06 09:17

Tjae.. Det var vist det Bueboy skrev i går aftes 19.04 http://www.kandu.dk/spg95081.aspx#103

Hvad er formålet egentlig med at gengive næsten ordret hvad andre tidligere skrev ???
http://www.kandu.dk/spg95081.aspx#1031768

Så nu mangler du blot at anbefale et inkassofirma

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-06 09:41

ALt hvad der har med TDC at gøre skal du holde dig fra. De er FOR dygtige.

Må jeg anbefale http://www.cph-metronet.dk/ hvor du kan få en 8 mb. forbindelse m. ubegrænset forbrug for 295 pr. md. eller en 24 mb. på samme betingelser for 395 kr. pr månrd....hvis de altså er i det område hvor du bor.

Jeg har haft Metronet i 4 mdr. og det fungerer upåklageligt (Smed TDC ud med både fastnet tlf. og net)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-06 09:42

Hov Sorry Dipsey. Det skulle ha været i en anden tråd LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-06 10:54

Nu har firmaet en forretningsadresse i Haderslev

Citat
Vi har åbnet butik i Haderslev på Jomfrustien 16 og en del af tøj- og parfumevarerne kan efterses i butikken

Så mon ikke det er muligt at henvende sig der personligt/telefonisk.....

Så helt lost er du da ikke....

Morten på tlf 25392943 tager sig åbenbart af kunder der ønsker at starte deres egen butik.

Så alt ialt er der da flere muligheder for at kontakte dem

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 21-10-06 19:47

Skrev brev i onsdags, men har ikke fået svar endnu, så må lige se hvad der sker i næste uge.

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 23-10-06 09:24

Onstyle er et svindelforetagende. Min søn købte og betalte for en skjorte d. 9. oktober, men har intet modtaget. Vi har forsøgt at maile, får ingen svar. De svarer heller ikke på deres telf. nr.
firmaet er ejet af Morten Kristensen og Rene Særkjer i Haderslev.
Jeg vil nu kontakte vores bank og forsøge at få dem til at trække beløbet tilbage. Det har de mulighed for, når der er tale om SVINDEL. Lykkes det ikke vil jeg kontakte deres bank BG Bank i Haderslev. Lykkes det heller ikke, kan det jo være at en anmeldelse til politiet vil få Morten Kristensen og REne Særkjer til at vågne op.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 09:40

Tja.....

Deres hjemmeside er nedlagt - så pengene er sikkert tabt.....

Nu er der så kun en vej - POLITIANMELDELSE

Så er der da chancer for at komme i en "pulje" og få lidt igen

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 23-10-06 10:25

Hej Dipsey
Jeg har lige talt med min bank. De sender mig en indsigelseserklæring, hvor jeg skriver under på, at jeg ikke har modtaget varen. Derefter får jeg pengene retur og banken gør indsigelse overfor Onstyles bank. Det kan godt være, de har nedlagt deres hjemmeside, men deres cvr. nr. eksisterer, så gå endelig i din bank og få en indsigelseserklæring.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-10-06 17:14

Tak Elisabeth.
Er det alle banker der laver indsigelseserklæringer?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-10-06 17:15

Og betalte du også via net bank?
og så en sidste ting. hva skal jeg ha med af oplysninger?

Kommentar
Fra : esman

Dato : 24-10-06 17:33

Min datter har også købt et ur hos onstyle d.2-9-06, hun har heller aldrig modtaget noget, vi kan ikke ringe dem op eller maile til dem, vi har angivet dem til forbrugerklagenævnet, men det kan tage lang tid før der sker noget der. Så vi må nok se i øjene at pengene er tabt. Min bank siger at de ikke kan føre pengene tilbage, men jeg vil lige prøve igen , der der med indsigelseserklæring er noget nyt for os.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-06 17:34

Det lader til at Elisabeth netop ikke har forstået essensen af problematikken..

Ja Dipsey.... alle banker der opretter Dankort laver på begæring indsigelseserklæringer, som er en del af garantiaftalen da Dankortsystemet blev oprettet, men denne indsigelsesret gælder ikke for almindelige bankoverførsler.

Men se nu til, at du får det politianmeldt, så du måske kan få lidt penge retur, eller i det mindste stoppet de skiderikker.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-10-06 17:41

Dvs at jeg ikke kan bruge det Elisabeth siger til noget? pis også

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-06 17:55

Det har jeg meget svært ved at forestille mig, men spørg i din bank...... surt show.

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 24-10-06 18:37

Hej Dipsey
Min bank har ikke omtalt overfor mig, at indsigelseserklæringen ikke gælder for bankoverførsler, men det vil jeg selvføgelig undersøge.

Iøvrigt har jeg i dag modtaget mail fra ONstyle, hvor de kommer med en masse undskyldninger, og siger at de har varen på lager d. 30.10 og derefter vil vi så få den leveret.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-10-06 18:39

Okay. Det skal du ikke tro på, for sådan en mail har jeg også fået og har intet hørt siden og det er over en måned siden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-06 18:54

Så virker deres hjemmeside igen. www.onstyle.dk

Det vil sige, at de ikke har lukket ned for deres plat endnu, og derfor snarest skal stoppes.

På en måde ærgeligt at jeg ikke har noget i klemme, så jeg kan anmelde dem.

Kommentar
Fra : Shyme

Dato : 30-10-06 21:03

Er der slet ikke noget af Jer der har henvendt sig i butikken i Haderslev???

Kommentar
Fra : jojoSuper

Dato : 18-11-06 16:00

hmmm så var min mistanke alligevel reel nok til dette firma

Jeg har desværre også købt noget igennem dette firma. Jeg bestilte en trøje d.09/09 - 2006. Jeg ringede herefter 14 dage efter min bestilling og her sagde man, at min trøje nok skulle blive sendt afsted..........Jeg har bare ikke fået den endnu!

konklusionen må være at ham den såkaldte direktør ved navn Morten Kristensen er en grejler og en komplet idiot!

Jeg har prøvet at ringe hjem til hans adresse - uden respons. Desuden har jeg været i kontakt med en butik i den samme bygning hvor Morten og hans plattenslager virksomhed holder til - og jo de har en fysisk butik.

Jeg overvejer at tage til Haderslev og spørge efter ham MORTEN KRISTENSEN A.K.A mr. Idiot
!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-11-06 09:51

Jeg var helt sikkert taget hen og besøge ham, hvis ikke der er så langt fra kbh. :(

Kommentar
Fra : Shyme

Dato : 22-11-06 12:00

Det nytter ikke noget at ta ned til ham nu.. Min bror var nede hos ham i fredags, og selvom der stod på åbningstiderne at der skulle være åbenbart, var der lukket. Min bror havde været derned et par uger forinden, hvor der var åben og snakket med den såkaldte direktør, som bare var en ung gut. Han sagde at min bestilling vil komme i løbet af ugen efter, men har stadig ikke fået den, derfor var min bror dernede igen. Uden held... Så for guds skyld, sig dog videre til jeres bekendte at de ikke skal handle hos denne svindler..

Kommentar
Fra : Diggs

Dato : 23-11-06 21:15

Hey jeg tænkte på om der er sket mere i sagen da jeg også er en af de uheldige som skulle have haft min 18års gave for et godt stykke tid siden og ville høre om der var noget håb af nogen art?

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 23-11-06 21:29

Jeg fik en indsigelseserklæring fra min bank, men den kan ikke bruges, da jeg har betalt via bankoverførsel. Indsigelseserklæring kan man kun bruge, hvis man har betalt med kreditkort. Jeg betalte for en skjorte d. 6. oktober og har intet modtaget. ONSTYLE er et svindelforetagende - handl ikke med dem. Politianmeld dem, hvis I er blevet snydt af dem !!

Kommentar
Fra : Diggs

Dato : 23-11-06 21:31

ah.. så.. ingen penge ingen vare... great..

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 08-12-06 10:31

Hejsa alle. Ja, jeg er i samme situation som alle jer, har bestilt et ur men intet fået, de svarer ikke på telefonen eller mails, deres hjemmeside virker ikke længere og jeg kan ikke få mine penge igen da jeg har betalt ved bankoverførsel.

Jeg blev også opfordret af min bank til at politianmelde dem og det vil jeg naturligvis gøre, men ved I om det hjælper noget? Har I alle sammen selv gjort det selv? Hvis vi er flere i samme situation, vil det måske hjælpe?!

Ellers tænke jeg på at gå i medierne med det, vi er da mange herinde der er blevet snydt, så det må være interessant for ekstrabladet, operation X eller noget i den stil.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 08-12-06 16:10

jeg har snakket med en der kender ham og der er ingen der har meldt ham endnu, da han plejer at redde situationen når han blir truet. Det hjalp ikke for mig, så jeg har printet en masse ud nu og går til politiet. Det med at gå til medierne lyder som en rigtig god idé jeg gerne støtter op om.

Kommentar
Fra : Diggs

Dato : 08-12-06 17:47

arh... vi har ringet til politiet og de siger også der er flere anmeldelser imod ham såh

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 08-12-06 18:59

okay. har du fået noget ud af det så?

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 08-12-06 23:45

Hvilket politi har du ringet til? For så vil vi også ringe til samme station... jeg synes det er vigtigt at vi står sammen alle sammen i den her situation for så er vi automatisk stærkere!! ALLE der er blevet snydt, skriv herinde så kan vi se hvor mange vi kan samle sammen...

Kommentar
Fra : Shyme

Dato : 09-12-06 10:46

Jeg er også med på at melde ham... Det kan ikke passe at han kan få lov til at snyde så mange.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-06 11:37

I skal ikke bare være "med på"

I melder ham hver især til politiet i Haderslev.......

Der er sikkert mange andre som blot ikke er Kandubrugere der har problemet....

Det er trods alt ikke hele DKs befolkning der sidder her

Jo flere anmeldelser de får - jo større chance er der for de gør noget ved det hurtigt...

Derudover ville en henvendelse til et dagblad - tv-syd - eller DR også give muligheder.....

Al form for selvtægt vil stille jeres sag dårligere...

Kommentar
Fra : Diggs

Dato : 09-12-06 11:55

Altså politiet sagde de ville gå ned til den såkaldte butik og tjekke engang imellem.. men de er der jo bare sjovt nok aldrig såh

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 09-12-06 15:28

Hej alle der er blevet snydt af Onstyle.
Her er oplysningerne fra CVR Registret på firmaet. Dem kan I bruge, når I politianmelder dem. Læg også mærke til deres navne: Morten Kristensen og Rene Særkjer. De starter sikkert en ny - SVINDEL - netbutik op igen, så er I advaret.

Mr Online I/S v/Morten Kristensen & Rene Særkjer
Cvr-nr: 28918364
Startdato: 12.08.2005
Ophørsdato:
Adresse: Ballehøj 25
6100 Haderslev
Telefon:
Fax:
Email:
Branche: 514210 Engroshandel med beklædning
Virksomhedsform: 30 Interessentskab
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej

Grønne regnskaber info:

P-numre for denne virksomhed: 1011630630 (Mr Online I/S v/Morten Kristensen & Rene Særkjer

Kommentar
Fra : r20h

Dato : 16-12-06 14:15

hej til alle der mangler penge eller varer fra onstyle.dk. har hørt et rygte om at de skulle være gået konkurs i går fredag jeg ved det er dårligt nyt og et rygte jeg har hørt igennem venner fra haderslev der fortalte det da jeg selv tidligere har haft en sag med firmaet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 14:32

Det er såmænd ikke så dårligt nyt

Så slipper andre for at blive snydt.....

OG DET HAR INGEN INDFLYDELSE PÅ EN POLITIANMELDELSE....

Så bare fortsæt med at melde firmaet

Kommentar
Fra : Elisabeth09

Dato : 16-12-06 14:58

De er ikke gået konkurs. De står stadig i CVR-registret.

Kommentar
Fra : r20h

Dato : 16-12-06 16:10

Hvor hurtigt bliver en konkurs registreret hos cvr. hvis den er indgivet foreksempel kl.12.00 fredag (i går).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 17:27

Det er da ligegyldigt om de er konkurs eller ej.....

De HAR svindlet - og så er der kun anmeldelse tilbage.....

Kommentar
Fra : HanZiKanDet

Dato : 02-01-07 22:03

Hvorfor ser jeg først det her nu...! SKOD.

Har bestilt og betalt et DKNY ur til min kæreste den 3-12-2006. Har intet fået endnu, og intet respons på de 2 mails jeg har sendt... Det er aligevel 1300kr jeg mister hvis jeg ikke får varen..! Politianmeldelse, Medier, selvtægt. Jeg er med..! Ringer til Haderslev politi imorgen og anmelder, hvor efter jeg selv tager kontakt til de ansvarlige peroner...! Opfølgelse følger...!

HanZi Out...!

Kommentar
Fra : HanZiKanDet

Dato : 02-01-07 22:36

Forresten.. Faldt også lige over det her.... Måske hvis vi alle skriver til dem, at de tager det op..!
http://ekstrabladet.dk/om_ekstra_bladet/skriv_til_os/

HanZikandet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-01-07 23:02

At gå til aviser og andre nyhedsmedier NU - er jo virkningsløst eftersom firmaet ikke længere eksisterer....

Der er KUN politianmeldelse tilbage..

Kommentar
Fra : HanZiKanDet

Dato : 11-01-07 14:52

Jeg har dags dato fået fat i Rene Særkjær 11-1-2007 på tlf: 2392 5580.

Han påstår han ikke har noget med det firma mere at gøre... men lovede at hjælpe mig.. Syntes i andre også skulle give ham et kald..! Det er ham der står som registrant af Firmaet Onstyle.dk

HanZikandet

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 16-01-07 16:39

Ej hvor er jeg glad for at jeg endelig har fundet nogen med samme problemer som jeg - jeg købte og betalte den 2. august 2006 for et ur til min kæreste - jeg har aldrig modtaget ur eller fået mine penge tilbage, og detter er på trods af utallige mails, telefonopkald og breve som jeg har sendt til dem. Jeg var meget i kontakt med dem i starten, hvor jeg også fik afvide at hvis jeg ikke modtog mit ur inden 7 dage dengang, kunne jeg bede om at få mine penge tilbage - da de 7 dage så var gået og jeg stadig ikke havde modtaget uret ville jeg ringe til dem for at få mine penge tilbage, sjovt nok har jeg siden ikke kunnet komme i kontakt med dem - uanset hvilke måder jeg har prøvet på. Har endda forsøgt mig med fax til MK Invest. Det sidste jeg har hørt fra dem var omkring november hvor jeg fik en mail fra dem om at de ikke kunne forstå at jeg ikke havde fået mine penge, og at de var kede af ikke at have reageret på mine MANGE mails som de havde fundet i deres spamfilter. I denne mail bad de mig så også tjekke op på om jeg var sikker på at jeg ikke havde modtaget pengene fra dem - det gjorde jeg, og forsøgte så at komme i kontakt med dem for at gøre den status at jeg ingen penge havde modtaget - siden har jeg ikke hørt fra dem eller kunnet få fat på dem på telefon, og ja siden da har de jo s¨å lukket og slukket :(, hvilket jo er surt for os der har smidt 1000-vis af kr. i deres virksomhed.

Jeg vil meget gerne have kreative forslag til hvad vi skal gøre mod dem for at få pengene igen - har prøvet banken, men de kan åbenbart ikke trække pengene tilbage når de er OVERFØRT og ikke betalt som en regning. Jeg har overvejet at køre derned, men synes der er lidt langt her fra Århus af - men det ville fryde mig at give dem den største sviner der nogensinde er kommet ud af min mund!!...

Ja det var bare lige det jeg havde på hjertet, og er sku glad for at jeg ikke står alene i denne situation, selvom det ville selvfølgelig have været bedre set i forhold til at så ville det ikke have været så mange penge det firma har snydt sig til.

Louise Poulsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-07 17:25

Du skal som alle andre forhåbentlig allerede har gjort, melde dem til Haderslev Politi....

Og du skal fastholde anmeldelsen selvom de måske siger de ikke kan gøre noget....

Hvis du bare skal have en chance for at få dine penge igen er det vigtigt at der foreligger en anmeldelse....

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 16-01-07 17:33

Okay super - det må jeg da lige få gjort så...

Kommentar
Fra : Diggs

Dato : 16-01-07 21:58

Det skal lige siges jeg idag har fået et opkald fra politet og de er igang med at lægge sag an mod dem, så vil nok sige at dem der ikke har ringet til politiet endnu måske skal gøre det nu

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 16-01-07 22:20

Jeg ringer så snart jeg har tid til det i morgen...

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 16-01-07 22:46

Det gør jeg også!

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 17-01-07 10:40

Kære alle!!

Jeg har skrevet en priva meddelelse til jer alle men nu skriver jeg også herinde for en sikkerheds skyld så vi kan få sat skub i sagen i en FART:

Jeg har lånt min venindes profil for at skrive til alle dem som er blevet snydt af Onstyle.dk - jeg har lige snakket med Haderslev politi og han har sat mig på følgende opgave:

At samle alle dem jeg kender til på internettet i et brev og sende ham nedenstående information:

- Vores fulde navn
- Vores fulde CPR-nummer
- Vores telefonnummer
- Hvad og for hvor meget vi er blevet snydt for

Du kan trygt stole på at jeg behandler dine informationer fortroligt, i det øjeblik jeg har sendt vores brev til Haderslev politi vil de blevet slettet fra min computer, ingen andre end politiet vil få afgang til dine oplysninger!!

Det er vigtigt at får gjort noget ved det NU for vi er mange mennesker der er blevet snydt for det og han sagde til mig, at hvis jeg laver denne løsning vil de kunne anmelde ham meget hurtigere for så har de et langt bedre overblik over sagen som helhed.

Så jeg glæder mig meget til at du skrive til mig så sagen kan starte mod disse mennesker som har snydt for flere tusinde kroner...

Send ovenstående informationer til mig på:

anette-hansen@mail.dk

NU skal der altså til at ske noget!!

Mange forhåbningsfulde hilsner
Anette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 10:53

Supergodt initiativ....

Jeg smider det lige som TIPS - så ser de fleste det nok

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 17-01-07 11:00

Tusind tak, det lyder smaddergodt

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-01-07 15:48

Det skal vel næsten sendes idag så? Han ryger i retten imorgen.

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 17-01-07 16:18

Det lyder bare helt vildt godt - har også været i kontakt med Haderslev politi så sent som for 20 min. siden, hvor de sagde at de godt kendte til ham Morten Kristensen, og at jeg bestemt ikke var den første der havde ringet for at anmelde ham.

Er fuldstændig enig i at nu skal der ske noget - nu har jeg manglet de penge i over et halvt år, det synes jeg alligevel er for groft gjort af dem !

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-01-07 16:21

de sagde dog vi nok skal kigge langt efter de penge, desværre,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 16:31

Ja - pengene kan hurtigt blive til et civilt spørgsmål.....

Og hvor mange har "råd" "tid og lyst" til det, og måske alligevel gå tomhændet ud af det

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 17-01-07 16:34

Ja det ville være en skuffelse at bruge mange kræfter på det, og så ikke få noget ud af det ud over tusindvis af spildte penge - men vi må jo håbe på det bedste...

Forresten så skal jeg lige høre angående det brev der? Hvor mange har tænkt sig at sende CPR nr. til en man ikke kender? Vil bare vide om jeg er den eneste der er en kylling...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 16:41

LouisePoulsen88

Hvis du føler dig utryg ved det - skal du ikke gøre det....

Spørgsmålet er om det overhovedet ændrer noget hvis retssagen allerede er i morgen....

Bortset fra det - tror jeg på Anette Hansen - men det er min HELT personlige mening...

Så det skal du HELT selv tage stilling til..

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-01-07 16:43

Jeg har sendt det til hende. Der er alligevel sket så stor en skade, at en til ikke kan ryste mig. Ej, var også selv lidt skeptisk, men det lyder meget realistisk, at de vil ha os samlet og det er nok smartere for os i længden, at vi er mange-

Kommentar
Fra : LouisePoulsen88

Dato : 17-01-07 17:13

Ja det er selvfølgelig rigtigt - tak tak ;)... Tror jeg har besluttet mig for at støtte op om det, for ja det kan vel ikke skade os at vi er mange der står sammen...

Louise

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 17:24

Tror I har truffet et godt valg.....

Held og lykke med det....

Lad spørgsmålet være åbent og lad os høre hvordan det går/gik

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 17-01-07 19:51

Hej alle sammen (Anette Hansen igen)

Jeg kan sagtens forstå at nogle af jer har det underligt med at skulle give jeres CPR-nummer til en pige I ikke kender men jeg følger blot det råd som jeg fik af Haderslev Politi - politibetjenten bedte mig personligt om at skaffe alles CPR-nummer, telefonnummer (så de kunne ringe de enkelte op når de har fundet en løsning på sagen) fulde navn og hvad sagen drejer sig om! Hvad de skal bruge CPR-nummer til ved jeg ikke, det er nok bare en del af deres procedure... bare det med at jeg indleverede en pung jeg havde fundet på gaden en dag skulle de skrive i deres system hvem jeg var osv... hvis I tvivler på mine intentioner kan I selv ringe op til politiet og spørge om de har snakket med en pige der er blevet bedt om at lave en samlet liste over alle dem som jeg har haft kontakt med og som gerne vil anmelde dem...
Som sagt, jeg forstår jer godt men mine intentioner er bare at få denne triste sag sat igang og få gjort noget ved det! Tak til dem som allerede har skrevet til mig, jeg har noteret jeres informationer ned! Jeg venter dog til fredag med at sende brevet til politiet for der mangler stadig mange herindefra der endnu ikke har skrevet til mig...

Grüss Gott,
Anette

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 17-01-07 20:01

men er det ikke for sent når han skal for retten imorgen?

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 17-01-07 20:15

Det skal jeg ikke kunne sige - jeg snakkede med ham i formiddags og da sagde han at jeg skulle samle alle... hvis det var en hastesag havde han vel informeret mig om det for han vidste godt hvem det drejede sig om... min liste ville gøre hans arbejde meget hurtigere, derfor sagde jeg ja til det!!

Kommentar
Fra : Denicepatrick

Dato : 19-01-07 17:17

Så har jeg sendt brevet til politiet idag - ærgeligt at I ikke alle sendte mig oplysningerne men jeg har sendt linket med til dette indlæg, så kan de selv gå ind og tjekke hvor mange mennesker der er indvolveret i sagen...

Kommentar
Fra : Dullen87

Dato : 24-01-07 16:25

Jeg har arbejdet i butikken i Haderslev og jeg er godt nok ikke stolt af det !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-07 16:34

Har du fået løn

Husk at være opmærksom på dine feriepenge.......

Kommentar
Fra : Dullen87

Dato : 24-01-07 16:49

har kun fået en lille smule af det jeg skulle have, og feriepenge har jeg ikke fået noget af.. og jeg går os politiet hvis der ikke kommer nogen.. jeg har så meget på den mand

men jeg syntes det er en god ide i går til politiet eller sådan noget som operation x og ekstra bladet..

Kommentar
Fra : martinbram

Dato : 25-01-07 23:00

har læst nogle af kommentarene.... Jeg har gået på Handelsskolen med "direktøren" Morten Furbo. Og jeg tror han har slået en alt for stor dej op i sin tid.... Det er ikke et stort firma. Det er nærmere en lille bod....

Kommentar
Fra : tomlarsen01

Dato : 01-02-07 23:04

Hej Alle
Jeg har via en advokat fået lidt oplysninger omkring sagen. Det er noget med onstyle er blevet snydt af en leverandør og at der lige nu kører en sag mellem dem. Så snart dette skulle være overstået vil der ske noget i sagen, hvilket jeg som alle andre ser frem til. Så måske skulle vi alle lige slå en smule koldt vand i blodet inden vi bruger penge på alt muligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 23:37

Citat
Det er noget med onstyle er blevet snydt af en leverandør og at der lige nu kører en sag mellem dem

Det har da INTET at gøre med at de har snydt deres kunder

At de selv er blevet snydt lovliggør ikke at DE snyder

Kommentar
Fra : Perla10001

Dato : 05-02-07 00:30

Hej
Har med jævne mellemrum kikket ind her angående Onstyle.DK
Jeg har selv købt fra Onstyle.dk/ Morten Kristensen. Han er en stor svindler, det kan jeg stå ind for, forde jeg købte fra ham sidste år, den 11/5-2006 overførte jeg ham pengene, forde han ville have dem før varen blev afsendt, beløbet var 46944,00kr beløb uden moms, så det er ikke småting vi snakker om, og nu skriver vi 4/2-2007 og jeg har stadgivæk ikke modtaget varerne.
Han har haft så mange undskyldninger og løgne, jeg har alt på mailen, så man kan gå videre med det.
Så pas på denne mand, han er en rigtig svindler.
Har anmeldt han til Politiet.