/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hvor finder jeg en sød kæreste
Fra : Sofuzz
Vist : 2827 gange
100 point
Dato : 04-10-06 07:00

Hej, Jeg savner en sød kæreste! er der nogen der ved hvor jeg skal lede efter en dejlig pige? Jeg er 29 år, ganske almindelig, blond hår og blå øjne, vejer 84, og er 1.84 høj, men jeg har det problem at jeg ikke går i byen mere, syntes altid jeg har haft nogle negative oplevelser i nattelivet... og jeg er ikke så meget for de dating sider, jeg bor på midtfyn

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 04-10-06 08:05

En lidt mere seriøs dating side er www.soulmate.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-10-06 08:56

Du finder ikke kæresten ved at sidde hjemme foran computeren.

Men vær aktiv i det omgivende liv- og det skal ikke være nattelivet, men gerne forskellige foreningsarrangementer, sportsklub, aftenskole osv , alt efter dine interesser.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-06 09:28

Ja du må ud i livet, det er der de er !
klubber café supermarkedet frisøren førsthjælpskurset koncerten i bussen ...osv.
Tror på at det er godt at start med pigen i købmandens kasse,
Giv et kompliman en dag , spørg til dit indkøb feks.
-Jeg får gæster i aften, men jeg er en slags ungkarl (Du er jo under 30),
og er helt god til madlavning , det er bare ikke så tit,
hvad syntes du jeg kunne lave til de her hakkebøffer.-
Om hun er køn grim tynd tyk 20år eller købmandens kone, det er ligemeget,
bare at det er dig der har fremkaldt et smil på hendes læber.
Hvilket forhåbentlig også vil gøre dig glad !
Det bliver du ved med rundt omkring dig,(resten af livet)
En dag , måske i svømmehallen, støder du pludselig ind i den sødeste pige for dig.
Jeg og så falder det naturligt at komme i kontakt ved noget som du er blevet god til,
at give noget der starter en kontakt.
Det var bare hvad jeg lige tænkte, men det kan jo vendes og drejes,
som man lyster eller passer til

Har ladet mig fortælle at www.love.dk også er et reelt serieøst sted.
Men husk alt kan blive for meget,
overdrevne komplimanger virker negativt, på den ægte søde !

Held og lykke Sofuzz !

Mvh Jørgen

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 04-10-06 11:26

har du en hobby, ellers find noget at gå til,så har du størst chance for at finde en kæreste.

Lev livet, så kommer der pludseligt amors pil, når du mindst venter det.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-10-06 13:06

det muligt du ikke har lyst til at finde en på internettet..men det kan nu sagtens lade sig gøre alligevel..man skalbare have tålmodighed og være sød, venlig og oprigtig..og så ikke ta den første og bedste..
jeg fandt da min kæreste på nettet og har andre dejlge kontakter derinde.....jeg fandt min på sexdating......og vi skrev sammen i en uge før vi mødtes og vi har været samen lige siden......
men både positive ognegative oplevelser.....
så klø du bare på...de kommer ikke af sig selv.....det troede jeg også engang....og jeg er elelrs et meget udadvendt menneske med masser af bekendskaber og har været rigtig meget derude i livet....
held og lykke med findestedet...
hej fra miss.j

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 05-10-06 06:49

Tusind tak for de mange dejlige svar, det er rigtigt! jeg har faktisk ikke en eneste hobby?
Jeg passer bare mit arbejde, kommer hjem og snakker med mine katte og passer de huslige pligter...

Jeg må sku gøre noget!!!

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-10-06 19:13

hej....katte er da heldigvis ikke det værste man kan ha......jeg er også ejer af en dejlig en af slagsen......
held og lykke med dit videre liv..
hej fra miss.j.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-06 01:59

Bumpede lige ind i denne.
Den allerførste net-date
http://ekstrabladet.dk/laeserbladet/article231039.ece

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 10-10-06 19:14

nej katte? de er de bedste man kan ønske sig! jeg elsker mine overalt på jorden! har rodet lidt med love.dk og sexdating! men det er jo nok ikke der jeg skal finde kvinden!!!

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-06 20:33

det skal du nu ikke være så sikker på, du skal bare være tålmodig og kritisk i dit valg..og så fremfor alt skrive en rigtig tillokende profil, med dejlige og søde ord,men ikke virke desperat.
du skal nok få heldet med dig en dag.
ciao fra miss j.

Godkendelse af svar
Fra : Sofuzz

Dato : 12-10-06 21:49

Tak for svaret missjosephine. jeg prøver!

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-10-06 22:00

selv tak...håber da det vil lykkes for dig...
al held kommer jo en dag til os alle, hvis vi leder og venter længe nok, men vær frem for alt ikke desperat i din søgen og vær opmærksom på, at som dreng/mand, så er det dig der skal kontakte.
men vær sød og ikke pågående i dine henvendelser...så skal du se, pludselig dukker hun op i farvandet...
hej og god fornøjelse....
miss.j.

Kommentar
Fra : Luffe15

Dato : 27-07-07 15:40

Da jeg blev skilt for år tilbage, meldte jeg mig ind i en roklub. Det er en god sport/fritidsinteresse og så er den meget social. Masser af dejlige piger ved masser af dejlige fester. Der er mange der har dannet par på den måde.