/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Forvirring
Fra : refi
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 26-09-06 21:14

Nogen der har et bud på hvorfor denne er så billig....

Og hvad er forskellen på "basisstationen" og "håndsættet"

Som jeg ser det er det "basisstationen" der er billede af - men der står håndsæt

http://pc-huset.dk/shop/product_info.php?cPath=33&products_id=2218

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-06 21:30

Basis stationen er den som håndsættet er sat op i for at blive ladet op. Basisstationen indholder en lader og en sende/modtager som kobles direkte til telefonstikket, og den kommunikere med håndsættet, når der er en samtale til dig, også hvis du er i et andet rum, med telefonen/håndsættet.

Kommentar
Fra : laurineRap

Dato : 26-09-06 21:31

man kan ikke kun have et" håndsæt", skal have" basisstationen" for at kunne tilslutte flere håndsæt!!
Ellers lyder det som et godt tilbud!!
mvh.laurineRap

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-06 21:33

Vi er helt enige om at håndsættet alene ikke virker....

Men ER det ikke basisstationen der her er tale om - det er da den der er afbilledet og beskrevet.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 26-09-06 22:06

Der står håndsæt .man kan ikke på et foto se om det er et håndsættet eller det er basisstationen ,forskellen kan ikke ses front da ledningerne sidder bagpå,har dem begge to .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-06 22:38

Stationen til håndsættet er da meget smallere - eller er der noget jeg har misforstået....

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 26-09-06 22:51

Ja undskyld ,det har du helt ret i og nu har jeg set på dem begge to ,billedet er basisstationen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-06 23:52

Den kommer firmaet til at hænge på....

Bestiller straks en - så vil det vise sig hvad der ankommer

Man kan ikke vise "basisstationen" og så "blot" sælge et håndsæt - SELVOM DER STÅR HÅNDSÆT I OVERSKRIFTEN.

Og læser man teksten - ja så virker telefonen SOM DEN ER

Vi ser hvad der sker - I hører nærmere

Venter lige med at lukke - flere kommentarer er OK

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-09-06 09:22

Tjaa, det er ikke ualmindeligt at man kan købe et ekstra håndsæt, som der måske er tale om her - men enig at de burde informere bedre om produktet så der ikke er nogen tvivl.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-06 11:14

Jeg læser det som "håndsæt" = dekttelefon + basis/ladestation.
Som åbentbart kan bruges til IP og alm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 11:25

Nemlig.....

Og hvis det er tilfældet er ½ pris i forhold til andre forretninger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-06 11:32

Men....................

2. Priser
Alle priser er i DKK og incl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold for force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl. Alle priser er excl. forsendelses omkostninger.
Der kan betales med kreditkort og pr. efterkrav.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 11:53

Ikke så meget at det gør noget......

Pris incl. forsendelse 407,00 kr....

Den er bestilt så må vi jo se hvad der ankommer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 11:54

Trykfejl holder IKKE

Så er hele siden jo en trykfejl.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-06 12:55

Ok - men ring lige hvis den ikke virker......................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 13:15

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-06 08:51

Så er HÅNDSÆTTET ankommet, og det er KUN håndsættet.

En mail til firmaet gav blot til svar "det står jo det kun er et håndsæt"

Korrekt i overskriften står håndsæt, MEN HELE SIDEN OMTALER ALT DET TELEFONEN KAN OG INTET STED ER NÆVNT AT DET KRÆVER EN BASESTATION - LIGELEDES VISER BILLEDET EN BASESTATION.

En ny mail til firmaet om dette gav blot "beklager du ikke tilfreds med at handle med os, men du kan jo blot returnere varen"

En behandling jeg absolut ikke bruder mig om.

Det mindste man kunne have gjort var dog at indrømme at siden kunne være misvisende og måske have tilbudt "basestationen" (som de tilsyneladende slet ikke har" til en acceptabel pris.

Jeg har nu valgt at beholde den alligevel da jeg selv har basestationen (den var egentlig ment som gave) - det er trods alt billigere end at sende den tilbage og derved have spildt 2 x porto.

Så konklusionen må blive:

Pas på med at handle med PC-huset - der er absolut ikke nogen hjælp at hente og deres varer svarer tilsyneladende IKKE til det de viser og beskriver.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-06 12:13

Det ligner et godt tip.

www.pc-huset.dk vildleder måske sine købere.

Se her: http://www.kandu.dk/spg94256.aspx

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 04-10-06 12:28

Tak for svaret e.c.

Du er velkommen til at lave tippet

Jeg syntes absolut de fortjener det - det er virkelig vildledning - særlig når de ikke engang har "Basisstationen" til salg....

Gad vide hvor mange af deres andre varer der IKKE svarer til det de beskriver t e.c.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-06 12:30

Der kom lidt for mange bogstaver til sidst.....

Send knappen virker ikke hver gang