/ Forside/ Interesser / Rejser / Timesharing / Spørgsmål
10  mcloud 40
overnatning i København ..
Fra : Queenie
Vist : 6947 gange
50 point
Dato : 19-08-01 22:32

Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000 kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-08-01 21:33

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4kVf7.5523$3q.173378@news010.worldonline.dk...
> Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der
> er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000
> kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Hotel Sct. Thomas, på Frederiksberg Allé (i den ende ved Vesterbrogade) er
godt og billigt (dvs 480 kr, så vidt jeg husker)

http://www.hotelsctthomas.dk/

Mvh

Anne

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 19-08-01 23:05

optaget *suk*
Jeg så engang i EkstraBladet tror jeg, at man kunne leje et eller andet for ca 1000 kr om mdr .. men jeg kan ikke rigtig huske, hvad det var lol

Accepteret svar
Fra : kro90

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-01 11:43

Hvis du ikke behøver at bo midt i København kan jeg foreslå dig følgende mulighedder
Hotel Ishøj kan besøges på http://www.dkhotellist.dk/dansk/ishoj/index.html pris kr. 660,- for et enkeltværelse, der er 5 min. til S-tog, og det tager ca. 20 min, at nå hovedbanen. Følgende S-Tog kører fra Ishøj A, AX, E og EX,
Du kan også prøve Ishøj vandrehjem der kan besøges på denne side http://www.ishoj-bynet.dk/ se under Turisme
Venligst
Kim

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 20-08-01 12:07
Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 14:37

hej til hjr endelig kan man komme til hovedstaden uden at blive flået - tak for de gode adr.karin

Kommentar
Fra : gszandor

Dato : 31-05-05 22:33

Gammelt emne, men Cabinn - www.cabinn.dk er også relativt billigt (645 for dobbeltværelse, og 545 for enkelt) - og så ligger det centralt