/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Cypern
Fra : MSS
Vist : 2241 gange
100 point
Dato : 18-09-06 08:12

Hej

Vi skal snart til Cypern, Agia Napa. Er der nogle, der ved, hvordan prisniveauet er på parfumer, cremer etc. i forhold til TaxFree i lufthavnen ??

mvh
MSS

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-09-06 09:51

Stort set hele verden er billigere end tax free i Copenhagen airport.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 18-09-06 11:01

Vi var i Fig Tree Bay (10 km. fra Agia Napa) med vores børnebørn for 4 år siden) Sammenlignet med flere ganges besøg på de græske øer, er Cypern en del dyrere - både på restaurant og butikker. Ellers havde vi en pragtfuld tur. Agia Napa er en by med mange unge mennesker og "knald" på. Lidt sydligere ligger WaterWorld, et af Europas største vandlande. De må I besøge.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 18-09-06 11:18

Glemte lige link til WaterWorld http://www.waterworldwaterpark.com/

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-06 14:08

Citat
prisniveauet er på parfumer, cremer etc. i forhold til TaxFree i lufthavnen ??

Vi rejste med StarTour fra Billund og fik forinden tilsendt katalog fra Billund Lufthavn og StarTour. Her var StarTour billigst. Vi bestilte på udrejse og det var klar ved hjemrejse.

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 18-09-06 14:55

Tak for svaret anyway.
Det var lige det, jeg skulle høre.
mvh
MSS

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 18-09-06 15:23

Velbekomme - d.d. er der 29g dernede