/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hjælp til 1 års gave? Hurtigt!
Fra : JRC
Vist : 3490 gange
50 point
Dato : 06-09-06 23:55

Hejsa

Mig og min kæreste har et års dag på fredag og skal i tivoli hvor vi mødtes for første gang for snart et år siden.

Men nu står jeg her og sksal give gave. Ved at hun køber en ''dyr'' gave eller hvad man skal sige men jeg har ingen penge og kan ikke og give hende sådan noget dyrt noget. Hun vil heller ikke have noget dyrt men noget fra hjertet og er jeg glad for men har igen ideer???

Kan i hjælpe med nogle ideer?

Vil købe en rose men vil ikke kun give en pige som fortjerne alt en rose.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-09-06 01:17

Et indrammet foto af dig

Kommentar
Fra : lally

Dato : 07-09-06 01:59

Hej JCR.

Hvad med at købe Pandora, du kan jo starte med at købe en håndlænke og et enkelt led.
Jeg tror at det kan fåes i alle guldsmede butikker.

http://www.pandora.dk/

MVH Lally

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-09-06 02:14

Har du ikke nogen venner der har en tagterrasse eller en chamerende baggård eller en bil så i kan køre en tur til standen eller i skoven?
Så få nogen andre venner til at lave en hyggelig middag kun for jer to, det koster ikke alverden, tænk på "Lady og Vagabonden".

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 07-09-06 09:49

Citat
det koster ikke alverden, tænk på "Lady og Vagabonden".

Det er rigtigt, for de fik jo kun spagetti

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-06 10:59

Hej JRC

Du kunne give hende et gavekort til en aften som hun selv vælger, og som består af at du står til hendes rådighed med madlavning, levende lys, massage mv. Vart hende op og lad hende bestemme hvad I skal lave.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 07-09-06 13:09

det sidste forslag er et rigtig godt et...det ligner det jeg gav min søde kæreste i valentinesgave..
han er også en af dem man ikke ved hvad man skal give....og give lidt af sig selv er en god ting, som de fleste sætter pris på..
hvad gaven skal indeholde, det er jo bare op til fantasien at bestemme det...
en massage, en lækker middag derhjemme....og meget mere.....
god fornøjelse....
ciao miss.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 07-09-06 13:10

hov....jeg glemte, at en biograftur også kan være includeret i denne gave......
miss.j.

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 07-09-06 16:59

Der mange gode forslag.
Og har fået en god ide.

Godkendelse af svar
Fra : JRC

Dato : 07-09-06 17:00

Tak for svaret ampere.

Det var lige hvad jeg manglede

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 08-09-06 10:54

Selv tak - og held og lykke med gaven

Mvh. Ampere