/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Norstat, er de fupmagere?
Fra : johanma
Vist : 1385 gange
100 point
Dato : 03-09-06 19:37

Hej Folkens,

Jeg vil søge job hos Norstat markedanalyse, men har hørt at mange af den slags firmaer snyder deres medarbejdere, så jeg vil høre om nogen af jer kender til Norstat og ved om de er til at stole på?

Accepteret svar
Fra : nogoodbadguy

Modtaget 100 point
Dato : 03-09-06 20:38

Det er jo et godt spørgsmål.
http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/mplw/227392/NORSTATDanmarkAS/Fane1.htm

http://www.norstat.dk/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inden du påbegynder noget ansættelsesforhold af nogen art er det altid en god ide´ at forhøre sig ved den fagforening der har deres arbejdsområde og spørge om firmaet er omfattet af nogen overenskomst.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 03-09-06 20:49

Tja tjo jeg startede med at kigge på hjemmesiden og synes at de ser reele nok ud, men gør de ikke allesammen det...? Er der ellers noget bestemt jeg bør være opmærksom på? Er klar over at hvis de fabler om at man skal købe en startpakke eller andet, holder det ikke!

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 03-09-06 22:39

Kender ikke til branchen men har prøvet lidt af hvert hvad angår gode og dårlige arbejdspladser...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-09-06 09:58

Du kan bede om at få kontrakten/ansættelsesbeviset FØR du påbegynder arbejdet - vil/"kan" de ikke det, så er de ikke værd at sælge din arbejdskraft til.

Mvh. Ampere

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 14-09-06 20:27

Tak for svaret nogoodbadguy.