/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med lyset i film
Fra : crha
Vist : 349 gange
50 point
Dato : 26-12-02 12:12

Hejsa

Det er nok lidt svært at forklare (tror jeg) :)

Jeg har 2 programmer til min grafik, ud over den nyeste NVIDIA driver. Dette er Powerstrip som jeg bruger til at styrer hvor lys/mørk min skærm skal være. Det andet program er Refreshlock, som jeg bruger til at sørge for min computer køre x antal Hz hele tiden.
Nu til problemet... Når jeg så ser et videoklip er billedet helt mørkt, mens resten af skærmen er som den skal være. Jeg har prøvet at skrue både op og ned for lysstyrken i Powerstrip, men billedet i filmen er lige mørk hele tiden.

Plz help, hvis i altså forstår ;)

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-02 23:05

crha wrote:
> Hejsa
>
> Det er nok lidt svært at forklare (tror jeg) :)
>
> Jeg har 2 programmer til min grafik, ud over den nyeste NVIDIA driver.
> Dette er Powerstrip som jeg bruger til at styrer hvor lys/mørk min
> skærm skal være. Det andet program er Refreshlock, som jeg bruger til
> at sørge for min computer køre x antal Hz hele tiden.
> Nu til problemet... Når jeg så ser et videoklip er billedet helt
> mørkt, mens resten af skærmen er som den skal være. Jeg har prøvet at
> skrue både op og ned for lysstyrken i Powerstrip, men billedet i
> filmen er lige mørk hele tiden.
>
> Plz help, hvis i altså forstår ;)

Er der ikke noget i Nvidia driverne der hedder overlay eller noget med
video.

Ellers kan du stille lys i Mediaplayer 8 og 9, jeg kan ikke lige huske
med 7´n

--
Mvh Edmund

Kommentar
Fra : crha

Dato : 27-12-02 20:22

Hejsa

Måske virker det, hvis det virker i længden acceptere jeg svaret :D

Så MANGE tak..!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-12-02 23:30

du skal ind i video indstilligerne i mediaplayer(hvis det er det program du benytter)
Sådan justeres indstillinger for video
Klik på Afspilning.
Peg på Funktioner i Afspilning i menuen Vis, og klik derefter på Videoindstillinger.
Flyt videoskyderne til de indstillinger du vil anvende, i ruden Funktioner i Afspilning.
Bemærk! Klik på knappen for at skjule