/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
hytte til 20 nær århus
Fra : thorkil1
Vist : 973 gange
100 point
Dato : 22-08-06 13:35

hej

nogen der kender noget til en hytte, vi kan leje. Vi er 20 (seriøse) pædagogstuderende, der skal på hyttetur...

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 13:49

Prøv at ringe til spejderklubben i Århus, måske de har et klubhus i kan låne??

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 14:16

20 pædagogstuderende!?!? Det lyder ultra venstreorinteret, så tvivler på at nogen vil ha jer indenfor! *gg* prøv at henvende Jer til det nærmeste DanHostel...

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-06 14:51

http://www.hyttefortegnelsen.dk/

her igennem fandt vi en til at holde stor fest i..

kan fortælle at mølkærlejerenb ligger i flotte omgivelser (min nabo )

vi lejede Skovhuset, ligger tæt ved lading.
et fint sted med god plads. boldbane og tæt på skov

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-08-06 22:31

Blommehaven Camping lige syd for byen lejer hytter ud men om de har nogle der er så store ved jeg ikke men så 2 eller 3 ku gører det de har åbent indtil slutningen af efterårsferien.
Ps. det er så (s)kønt med klinten og naturen der og erimitagen ligger lige opad God tur hvorend i kommer hen.
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 27-09-06 22:07

Tak for svaret CCjunior.