/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
svar fort som mulig!!!!!!!!!!!!
Fra : anonymm
Vist : 288 gange
10 point
Dato : 25-12-02 00:38

Jeg har alle slags windowser på cd hvilket er best å innstalere?
Kan man ungå å aktivitere windows xp å bruke den meren 30 dager?
I windows xp engelsk må man jo ikke aktivitere hvorfor?
men hviss jeg først instalerere win xp i engels fordi jeg vil ikke aktivitere den kan jeg da ette på skifte språk ved å bruke den norske?
viss ja hvordan?
Jeg vil ikke aktivitere fordi det ikke går ann hos meg.................
Hjelp fort som mulig jeg skal innstalere ett eller annet windows nå.................

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 25-12-02 00:43

du kan instalere win me det er det nemmeste

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-12-02 00:45

men den går ikke her hoss meg................

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 25-12-02 00:47

hvorfor ikke, du skriver du har alle cder

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-12-02 00:49

ja men den ville ikke virke bra her så den vil ikke jeg innstalere

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-12-02 00:54

Hvorfor går det ikke an hos dig at aktivere Windows XP?

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-12-02 00:55

hvet ikke..........................

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 25-12-02 01:05

så er du da lidt svær og hjælpe

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-02 00:59

"anonymm" <anonymm.news@kandu.dk> skrev :

>Jeg har alle slags windowser på cd hvilket er best å innstalere?

Afhænger da af, hvilken maskine den skal bruges på og til hvad,
men generelt er XP da bedst.

>Kan man ungå å aktivitere windows xp å bruke den meren 30 dager?

Nej, ikke hvis det skal være lovligt, medmindre du har en dyr
coprporate edition.

>I windows xp engelsk må man jo ikke aktivitere hvorfor?

Jo, man skal, se ovenover.

>men hviss jeg først instalerere win xp i engels fordi jeg vil ikke
>aktivitere den kan jeg da ette på skifte språk ved å bruke den norske?

Nej.

>Jeg vil ikke aktivitere fordi det ikke går ann hos meg.

Hvorfor ikke?
Så må du vælge noget andet end XP.

>Hjelp fort som mulig jeg skal innstalere ett eller annet windows
>nå..

Ja, ja, det er juleaften, så de fleste har nok noget andet at
tænke på end nyhedsgrupper.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 12:33

anonymm wrote:
> Jeg har alle slags windowser på cd hvilket er best å innstalere?
> Kan man ungå å aktivitere windows xp å bruke den meren 30 dager?
> I windows xp engelsk må man jo ikke aktivitere hvorfor?
> men hviss jeg først instalerere win xp i engels fordi jeg vil ikke
> aktivitere den kan jeg da ette på skifte språk ved å bruke den norske?
> viss ja hvordan?
> Jeg vil ikke aktivitere fordi det ikke går ann hos
> meg................. Hjelp fort som mulig jeg skal innstalere ett
> eller annet windows nå.................

Installer det din samvitighed her i julen tillader dig. Bill skulle jo nødig
lide nød
Hvis du ikke hard mulighed for at aktivere Win XP så tag da Win 2000,
den er efter min vurdering den nestbedste efter XP, bare husk først
at kontrolere at dine hardware/software er kompatible.
--
Med venlig hilsen
Pico

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-12-02 13:50

d er den jeg bruker der virker ikke noen av hardwerene
Men hva med Linux er den bra er den bederen xp?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-02 14:30

Hvilken hardware virker ikke i win 2000
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-12-02 16:21

Og har du installeret de drivere, som skal bruges for at få den pågældende hardware til at virke i Win2000?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-12-02 16:24

NB! Linux er betydelig vanskeligere at have med at gøre end Windows - så dèt tror jeg ikke er nogen løsning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-02 18:56

Eller var det bare en "nøgle" til XP du efterlyste? - det er vist ikke her du skal spørge om det.
Emesen.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 25-12-02 18:59

ok
hvor skal jeg spørre d?

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 04-05-05 22:45

Tak for svaret Knud Gert Ellentoft.