/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
"Møggård" 2 og 3 - Børnebog
Fra : Trotskij
Vist : 749 gange
103 point
Dato : 01-08-06 08:41

Hej
Min søn har lige læst den sjove børnebog (fantasy - komedie) "Engelbert den enorme", som er en del af serien "Møggård". Jeg har så desværre lige opdaget, at de to sidste bøger i serien begge er udsolgt fra forlaget og ikke er til at skaffe. Det drejer sig om bøgerne:

"Drager i farvandet"(isbn: 87-11-22061-9)

samt

"Doktor Pjevs af fniselund"(isbn: 87-11-22062-7)

Forfatteren er Paul Stewart og den originale titel på serien er "Muddle earth".

Er der mon nogen der ved hvor de kan skaffes (gerne hos en privat der har dem liggende...) ???

PS Vi skal til USA ½ år, så det er ikke en løsning at låne dem på biblioteket...

Accepteret svar
Fra : annfriis

Modtaget 51 point
Dato : 01-08-06 19:00

Det er svært, når de er udsolgt fra forlaget, man kan være heldig at finde dem bagest på hylden hos en provinsboghandler.

Du kan også gå i gang med at google efter dem. Efterhånden er der masser af antikvarboghandlere på nettet med deres bogbasser (databaser)

Eller bliv lagt ind i boghandlernes bogbasser, du vil så få en mail, når/hvis de får fat i dem. Jeg har fået mange perler på den vis

Endelig kan du købe den her som lydbog i MP3- format

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&albumid=3110332

Det fjerner selvfølgelig glæden ved at læse højt, men hvis det er den eneste mulighed.....

Held og lykke/Ann

Godkendelse af svar
Fra : Trotskij

Dato : 28-10-06 19:39

Tak for svaret annfriis. Jeg fandt dem begge ved et tilfælde...Den ene bagest på en hylde og den anden hos en internetboghandel. Betalte i dyre domme for at få den sidste sendt til USA, men det var pengene værd for sønnike blev lykkelig

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 29-10-06 09:21

Selv tak - det er altid dejligt når det lykkes