/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Afintstallere Get Flash !!!
Fra : Traffic
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 30-07-06 09:27

Jeg har tidligere haft Get Flash på min PC, men har nu afinstalleret da jeg ikke føler programmet lever op til mine forventninger.
MEN nu får jeg værktøjslinien fra GetFlash i tide og utide, på stort set alle hjemmesider jeg besøger !!!
Det er den lille værktøjslinie der burde komme når der var Flash på siden. Den dukker nu bare op midt i billedet eller hvor det passer den !!

hvordan fjerner jeg denne rest af programmet ???

Nazgul

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-07-06 09:37

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/getflash/

lidt nede er der en remove Getflash

Prøv at køre den.

Ellers prøv at hente ccleaner www.ccleaner.com og åben den og scan efter Problemer og rens.

En 3de ting du kan, er at gå i Start og søg, skriv getflash. Se om du får nogle filer slet dem

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-06 09:54

under alle omstændigheder skal du nok op i reg.basen

er det macromedias - så er det der du skal lede og afinstallere

er det fra brothersoft - er det den du skal lede efter

start - kør - skriv regedit - find HKEY-LOCAL-MACINE - software - find programmet - højreklik og slet

hent så regcleaner her: http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279 - scan og delete alt der er safe to delete - gå i stifinder og find igen alt der hører til programmet og slet - genstart - kør regcleaner igen på samme måde - nu burde alt være ude

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 30-07-06 12:35

Tak for svaret miritdk.

Jeg fandt 2 steder regedit hvor programmet var nævnt, disse er slettet nu.

MEN det viste sig, jeg også måtte i settings menuen på denne irriterende toolbar, hvor jeg kunne sætte den ud af funktion.

Nu er alt det ønskede væk !!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-06 13:46

godt du ikke skal irritere dig over det mere da