/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Analsex...
Fra : JRC
Vist : 21427 gange
100 point
Dato : 28-07-06 19:03

Hejsa vi er et par som gerne vil have analsex...eller prøve det.
Vi har så prøvet lidt osv...Men!
Jeg/hun/pigen (hva det nu hedder) Får den fornemmelse af at "hun" skal Lave stort...altså skide kort sagt.
Er det noget der bare er der eller kan man gøre noget ved det?

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 28-07-06 19:26

Jamen jeg "svare" da gerne på hvad som helst.

Men jeg skal først lige understrege, at jeg ikke taler af erfaring (jeg er mand og ikke bøsse ...!)

---

Har fundet dette på nettet.

Citat:

•Definition: Samleje hvor penis føres ind i endetarmen.

•Nødvendige rekvisitter: Vandbaseret glidecreme, kondomer, ”bud plugs”, klystersprøjte eller håndbruser.

•Forberedelse: Før det første samleje i endetarmen er det en god idé at forberede sig fysisk og psykisk. Du renser endetarmen med en udskylning ved hjælp af en klystersprøjte (købes i håndkøb på apoteket) eller med en håndbruser. Undgå dog daglige udskylninger, fordi det irriterer slimhinden i endetarmen.
•Psykisk kan du forberede dig ved at lege med dig selv og din endetarm i enrum eller sammen med din partner. Du vasker dig grundigt og begynder så at kæle for anus (endetarmsåbningen). Kom vandig glidecreme på fingrene og kæl for endetarmsåbningen. Lad først en finger glide ind i endetarmen og spænd din ydre og indre lukkemuskel omkring den og slap af. Gør det ondt, trækker du fingeren tilbage og spænder og slapper af i lukkemusklen nogle gange. Før så fingeren op igen og går det fint, gentage du hele proceduren med to fingre. En stor hjælp er en ”bud plug” i forskellige størrelser. Sådan én fås i forskellige størrelser i erotiske forretninger. Fordelen ved en ”bud plug” er, at den ikke kan smutte op i endetarmen og blive ”væk”. Du begynder selvfølgelig med en lille. Før du kommer den op i endetarmen, smører du den ind med rigelig glidecreme og skiftevis spænder og slapper ringmusklen nogle gange. Når den er velanbragt har du hænderne frie og kan lege med dig selv, medens du fantaserer om analsex.
•Har du en lydhør partner, kan du lade partneren lege med din endetarm. Endetarmsåbningen er en erogen zone. Derfor er det er dejligt for de fleste at blive kælet for den, få ført fingre ind i den, og hvis du er en mand at få masseret din blærehalskirtel gennem den. Blærehalskirtlen er en rund kugle som kan føles med fingrene fortil og opadtil i endetarmen.
•Fordelen ved en partner er, at partneren kan nusse, massere, kysse og trænge ind i dig efter dine anvisninger, medens du samtidig kan kæle for dig selv og kommer i stemning. Med lidt øvelse kan partneren samtidig stimulere din endetarm og din klitoris eller penis, og du selv behøver bare at nyde og slappe af.

•Husk: Gør det ondt, skal du gå et skridt tilbage, så det ikke mere er ubehageligt og derefter gøre afslapningsøvelsen ”spænde og slappe af” i ringmusklen nogle gange.

•Det første samleje: Du er tændt og parat, og i har leget med din endetarm. Partneren sørger for rigelig glidecreme i din endetarmsåbning og på sin penis. Er han din faste partner, og er han smittefri, er det ikke absolut nødvendig med kondom. Glidecremen skal være uden på kondomet! I ligger i skestilling, hvor han eller du kan stimulere din klitoris eller penis. Hans penis føres nu forsigtig ind. Gør det ondt, trækker han den lidt tilbage og du spænder og slapper af et par gange i ringmusklen, medens han bruger 15 sek. tricket, dvs. opretholder et let pres. Efter 15 sek. pres glider den ofte ubesværet ind. Nå er det bare at nyde det, til i har fået jeres orgasmer. Der findes en del kvinder, som kan få orgasme ved analt samleje helt uden stimulation af klitoris eller vagina.
•En anden god stilling til det første anale samleje er at sidde på hug ovenover partneren. Her har du fuldstændig styr på situationen.
De første gange føles det hurtigt som om man skal ”på toilet”. Den fornemmelse forsvinder, når I har prøvet nogle gange.

•Smittefare: Alle de almindelige kønssygdomme kan overføres ved analsex. Udover det kan der overføres tarminfektioner med parasitter og leverbetændelse type A. Er du den der trænges ind i, har du særlig stor risiko for at blive smittet med HIV virus eller leverbetændelse type B. Derfor er det en god idé at bruge kondom. Er det ikke din faste partner du er sammen med, er det ikke klogt at slikke eller kysse i endetarmen, idet du kan blive smittet med kønssygdomme (ikke HIV), leverbetændelse type A eller parasitter.
•Har penis først været i endetarmen, skal du for at undgå underlivsbetændelse eller anden mitsom sygdom skifte kondomet eller vaske penis meget grundigt før samleje i vagina.

---

http://hjem.get2net.dk/phk/psanalsex01.htm

---

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 19:33

Brug godt med "smørrelse" så virker det bedre.
Når du indfører noget DEN vej, er det som regel bare luft,
der føles som #¤&/%==/ der skal ud.

Men med smørrelse, "smutter" luften, følelsen af at skulle /=====/&)#&%=#(
VÆK

Ellers skal "damen " hæve et DRÆN, der lukker luft ud.

Men Held og Lykke
Med gymnastikken........MEN HUSK AT BESKYTTE JER.
Ikke kun mod kønssygdomme,
men er du "hankatten" kan du få en urinrørs betændelse, der
er næsten uhelbredelig....Pga af tarmbakterier.
Afhængig af hvilke mennesker du dyrker den form for sex med.

Men lad dig ikke afskrække.
På den........

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 110 point
Dato : 28-07-06 19:35

næhhhhhhhhhh!!!!
sådan føles det simpelthen......
hun skal slappe helt vildt meget af....smørelse er en rigtig god ting og så ellers tålmodighed....
det kan godt tage lang tid første gang...jeg forsøgte 1. gang for 20 år siden, men det lykkedes ikke og blev så sidenhen lagt på øverste hylde....
forsigtighed fremfor alt, for det kan godt gøre rigtig meget ondt indtil man har lært teknikken....aldrig presse eller jage den ind...
jeg fik taget min "mødom" dér, første gang sidste sommer med en dejlig ven, som jeg havde ønsket sex med i 4 år og så kom chancen...og han gjorde det "bare", uden at spørge først... egentlig var det min mening, at jeg ville ha' nævt ønsket for ham, men det var altså ikke nødvendigt.....og det var det dejligste og mest fantastiske, jeg meget længe har oplevet....
det er bare så dejligt, når det lykkes......
hvis man samtidig kan pille ved sig selv, hvis man ligger på alle 4, så kan man simpelthen opnå den stærkeste orgasme man kan tænke sig...
man kan selvfølgelig også ligge på ryggen, mens det foregår, det er jo en smagssag...
god weekend.......
ciao fra miss.j.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 19:35

Eller skulle der have stået OP I RØ---- med den.
God fornøjelse.
Og husk ikke at tvinge dine lyster IGENNEM.
Det skal være GENSIDIGT.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-07-06 19:39

ps...jeg glemte lige at fortælle, at man selvfølgelig skal være ren derinde eller bruge kondom....ellers ka det godt være lidt klamt....og så aldrig i kussen lige bagefter...rengøring af kalorius eller nyt kondom...det er desværre vilkårerne, hvis ikke man har lyst til underlivsbetændelse eller hvad man ellers kan erhverve sig ad denne vej...
god weekend igen igen
miss.j.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 28-07-06 22:51

Alle svarene til ære, vil jeg lige tilføje:

I kan bruge klyx fra apoteket til udrensning ( en lille tube som man sprøjter op i endetarmen og i øvrigt følger vejledningen om at holde sig inden tarmen tømmes) herefter kan man bruge udskyldning med ½-1 liter lunkent vand. Nogle bruger en let saltvand, men hovedsagen er at det er rart for pigen at vide at hun e´r renset helt ud, så hun ikke behøver at frygte den side af sagen.

Man skal virkelig være meget tændt og lidderlig, for at kunne slappe af og nyde det, det er ikke noget der overståes på 5 min.!
Det er vigtigt at man prøver sig frem ved at åbne for både 1. og 2. lukkemuskel med henholdsvis 1, 2 og 3 fingre inden man føre lemmet ind. Der vil altid være en smerte, men det skal være en rar smerte! Er smerten skærende er I gået for hurtigt frem.

Indtil pigen er helt dus med brugen af anus, skal hun sidde øverst, således at hun selv kan styre lemmets indtrængen, da det for manden er næsten umuligt at beherske sig. Det er virkelig vigtigt at hun selv har hele styringen, da det ellers kan blive en meget ubehagelig og smertefuld oplevelse, som kun sjældent vil kunne overvindes.

Hyggelig forberedelse, masser af tid, vild lyst, stor fortrolighed til hinanden og mængder af glidecreme (explorationscreme fra apoteket) og kondomer er alfa og omega i denne skønne oplevelse

Rigtig god fornøjelse
fra
ypsi Q

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-07-06 23:46

nu skal det lige fortælles, at da jeg gjorde det for første gang sidste sommer, da brugte vi hverken fingre eller glidecreme og jeg lå ned på alle 4, såvidt jeg husker...der skete så meget...og vibrugte kondom...det var ret spontant og gjorde rigtig dejlig ondt...jeg var vist også ret liderlig og lysten og fantastisk tendt på hvad som helst med den mand, jeg havde fantaseret om at ha sex med i mere end 4 år....og så var der en fantastisk fortrolighed, selvom vi faktisk egentlig ikke kendte hinanden..havde kun været sammen ganske få timer to de to gange vi før var mødtes også med 3 års mellemrum....uden sexmen med lysten dertil, så det var meget spændende da det så endelig skulle være.......så sæt ingen forventninger op, men lad det komme stille og roligt....og lykkes det ikke, så stop og prøv en anden gang....det er vildt lækkert.....og han kom ikke derinde.....han var en af dem der kunne holde sig i rimelig lang tid og dem findes der desværre ikke så mange af...
min kæreste kan ikke holde sig ret længe.....og vi har desværre ikke dyrket analsex, selvom det er mit store ønske.....han har svært ved at koncentrere sig om flere ting på en gang, derfor må jeg selv gøre det med hjælpemidler både alene og sammen med ham....det er rimellg frækt når han er tilstede, sådan kan man jo også begynde.....med en lille dildo/vibrator.....det er også rigtig rart...prøv..i vil ikke fortryde....
hyg jer....
miss.j

Godkendelse af svar
Fra : JRC

Dato : 07-08-06 13:44

Tak for svaret missjosephine.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 07-08-06 20:07

selv tak....dejligt i kunne bruge det ...
knuser miss.j

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 11-08-06 16:51

Der er ikke noget bedre end en dejlig stor en i bagklappen