/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Tåstupr Nykro/Lipperts Hotel
Fra : lasseemil
Vist : 1977 gange
100 point
Dato : 23-07-06 12:16

findes der mon nulevende personer i Tåstrup og omeng , der kan huske og fortælle om tjener igennem ca. 50 år på Tåstrup Nykro - senere Lipperts hotel (Det nuværende medborgerhuset).Det er min farfar. Han levede fra 1/11 1884 - 1972. Det ville glæde mig meget.

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-06 21:01

Ja det gør der, gå op på Blåkildegård der har de alt om medborgerhuse ( Lipperts hotel )
Og der findes især en der bor nede ved bilhuse jeg kan ikke huske vejen, men det ved de på Blåkildegård de har helt tilbage fra det blev bygget.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 23-07-06 21:05

Hej Lasseemil.
Prøv også at stille spørgsmålet under Lokal historie her på Kandu.
Venlig hilsen Karen

Godkendelse af svar
Fra : lasseemil

Dato : 22-12-06 21:08

Tak for svaret droslerne.

Kommentar
Fra : MichaelDJensen

Dato : 24-10-13 22:28

Sjovt.... min oldefar var også tjener der i mange år. Jeg er usikker på hvor længe da jeg ikke husker ham. Han er nok født omkring år 1890 vil jeg tro og kom fra Klovtofte landsby.