/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Nordsted1
Fra : thyfoon
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 18-07-06 07:58

som tak for støtten pga min orblinhed

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 18-07-06 08:07

der er ikke noget at takke for, de indlæg du kommer med er til at læse og forstå, selv for de personer der konstant skal hamre ned på fejl af enhver art

få en rigtig god dag derude/inde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-06 12:10

Jeg har aldrig haft problemer med at forstå hvad du skriver thyfoon.

...og du er faldet fint til i akvariet. Er blevet stor og stærk og passer godt på din 'kone'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-07-06 12:29

</MOLOKYLE> var ikke klar over jeg hade en kone *s' hvad heder hun ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 18-07-06 12:56

Selv tak Thyfoon....Det er dejligt, at du fortsætter dine skriverier, trods din ordblindhed, andre ville ikke have det gåpå mod, når der bliver hakket på en

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-07-06 13:07

Har aldrig været i tvivl under tydningen af dine kragetæer, Thyfon.
Men lige et tillægsspørgsmål :
Hjælper det ikke at skrive i hvor og foretage stavekontrol ?
Eller er der også problemer i det ?
(Seriøst ment).
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-07-06 13:09

Kode
skrive i hvor

Skrive i Word
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-06 13:15

Gambrinus.... den danske sprog er en dejlig en

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-07-06 13:38

Bortset fra det.
Mit spørgsmål ER seriøst ment.
(Sjovt jeg altid bliver nødt til at præcisere det).
Jeg har en lillesøster (Der er ordblind), som jeg er ved
at delagtiggøre i elektronhjerners hemmeligheder.
(Hun mukker, når jeg stadig kalder hende lillesøster).
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 18-07-06 14:33

Tak for svaret Nordsted1.

jo Gambrinus jeg er ved at hitte ud af det men det er ikke alle orden der vil som jeg vil og så bliver jeg lidt sur på min maskine *g* jeg ved godt at det ikke er dens skyl

jeg er glad for opbakningen jeg få og jeg overvejer at dem der hakke på min pga min ordblinhed at de skal sættes på ignor