/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Inget billede.
Fra : katin
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 17-07-06 00:25

Jeg har flere bundkort der starter fint men jeg får intet på skærmen. Jeg har prøvet at skifte grafikkort og slot men uden resultat. Jeg har også afmonteret alt bortset fra grafikkort og ram. Jeg har også prøvet at skifte ram.
HJÆLP !!

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 17-07-06 01:14

Prøv med en anden skærm?

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-07-06 07:54

Prøv lige at starte uden grafikkort........................er der bib - lyde
Et af alle dine bundkort må da ha' indbygget skærmkort
prøv med det og sæt skærmen direkte på bundkortet....................ses der noget i opstart

Kommentar
Fra : Deerlet

Dato : 22-07-06 00:13

Alt dette er prøvet.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 22-07-06 10:00

Hvis der ikke er nogen bib-lyde ved dine forsøg, så er motherboard / strømforsyning gået sig en tur.

Godkendelse af svar
Fra : katin

Dato : 22-07-06 12:39

Tak for svaret e.c.