/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Routing
Fra : Kibbs
Vist : 636 gange
40 point
Dato : 18-12-02 21:38

Jeg har nu fået min FTPserver op og køre, og har prøvet at hente nogle filer fra en server i Sverige (BBB), men det virker ik...
Jeg har ladet mig fortælle at det er pga. af min teleudbyder (Tiscali), da de har en dårlig routing. Jeg kan godt få forbindelse, men det er ik muligt at ovf. filer...
Er der nogen der kan hjælpe mig med problemet? evt. hvilken udbyder jeg skulle skifte til eller hvad problemet mere konkret er...

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-12-02 21:45

Det er meget meget usandsynligt at det kan skyldes tiscali....jeg vil give det 0.00000000000000001% chance for at det skyldes dem

Og når du siger du kan få forbindelse, så er der 0%

Der er med 99,99% sikkerhed nogen rettigheder på serveren i sverige som "siger" at du ikke har ret til at hente filer.....

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 18-12-02 23:08

Ved at få forbindelse, mener du at du kan login ?
I så fald, kan du få directory listninger fra BBB ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-12-02 23:36

Og nej e.p., faktisk kan du opleve, hvis den server du logger på, er på en overbelastet forbindelse, at den dør efter du har logget på.

Så den der med 99,99 % rettigheder på serveren holder ikke i byretten.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-12-02 00:35

zonkler zonkler zonkler.....!!!!!

Kan jeg tilbyde dig et lille kursus: http://www.kandu.dk/dk/tip/1322 (Som var mit første tip)

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 19-12-02 09:36

Slam! - tag den !

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 40 point
Dato : 03-01-03 03:11

Tiscali fungere fint, du har nok probler med ftp servere der nok bruger nogle UDP porte til data som ikke er åbne på din firewall/router