/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man slette et tip?
Fra : ferdinan1
Vist : 595 gange
300 point
Dato : 31-05-06 10:23

Under ens egne indlæg kan man se hvor mange spørgsmål man har stillet, hvor mange der er besvaret/lukket samt slettet. Under tips er der ligeledes en linie der hedder "Slettet" - men kan man selv slette et tip? og i givet fald hvordan?

Mvh. Ferdinan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 10:26

hvis dine tip er besvaret kan du ikke slette/anullere

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 31-05-06 10:38

Jeg har lige lavet en prøve. Det er ikke muligt at slette eller fortryde et tip, som ingen har læst eller bedømt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-06 10:40

Sådan en linie har jeg i hvert fald ikke under tips i egne indlæg.

Og nej, man kan ikke slette tips, tidligere kunne man redigere i dem, det kan man vist heller ikke mere.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 10:43

rigtigt ans og dova - der sneg sig et par ord ind af vane

Kommentar
Fra : ferdinan1

Dato : 31-05-06 10:46

Dova - jeg huskede galt - det er når jeg er logget ud og jeg så går ind og se hvad der står om min profil, at linien fremkommer.

Mvh. Ferdinan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-06 11:00

På nuværende tidspunkt kan man kun skrive et tip og trykke på send.

Når der er trykket på send, så fanger bordet.

Det er ikke muligt at redigere eller fortryde.

http://www.kandu.dk/tip14173.aspx

Godkendelse af svar
Fra : ferdinan1

Dato : 31-05-06 11:09

Tak for svaret ans. Folk herinde er godt nok nysgerrige - de har svært ved at lade være med at læse dit tip Du får pointene for indsatsen, selvom Mirit egentlig var først med svaret - Mirit du få point når jeg har fået opsparet nogle nye - det er vist mest fair.

Tak for indsatsen alle tre,

Ferdinan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-06 11:48

Citat
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 16
- Slettede 0

Det er det der står i min profil, og det er uanset om jeg er logget på eller ej.

Det står i profilen "statistik"

Men det er ikke muligt at slette eller fortryde et tip, hvis der er trykket på "send"

Tak ferdinan1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 11:51

ans´s svar var korrekt så glem alt om mit indlæg