/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Skriftlig opg. i Psyk / værkst
Fra : Rustica.dk
Vist : 872 gange
300 point
Dato : 25-05-06 16:45

Hejsa.

Jeg og er ved at skrive min afsluttende opgave i mit pædagog studie.

Og jeg kan ikke rigtig finde noget med socialbelastede børn 3 - 6 år.
Altså betydningen af hvad det vil sige at være socialbelastet !!!
Og ikke mindst hvem der skriver noget om det.

Så det håbede jeg på at den fantastiske "KANDU" kan hjælpe mig med

De venligeste Hilsner
Michael (Forhåbentlig snart Pædagog)

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 25-05-06 17:08

Her hvad jeg selv vil mene:

Definition af socialbelastede børn: Det er børn som ikke føler at de er værdsat og andre har behov for dem, de føler ikke de er med som en del af en socialgruppe. Det kunne være indvandrer / tilflyttere, men det kan også sagtens være børn som eks. er anden mindst i en familie flok på eks. 4 børn. Føler sig overset, fordi mor og far begge har et job, og når de kommer hjem er der også 3 andre brødre at tage hensyn til.

Er jeg helt ved siden af, ?? Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 29-05-06 08:30

Har du fundet hvad du søgte??

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-05-06 09:12

Jeg har forsøgt at lave et par indlæg, men Kandu arbejdede som bekendt ikke med i weekenden

Jeg spørger som Nordsted om du er nået videre, eller vil jeg gerne hjælpe dig

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-05-06 11:42

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-06 11:50

pøj pøj med din eksamen