/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail konto
Fra : Plambaek
Vist : 990 gange
100 point
Dato : 22-05-06 12:38

Hej

Jeg har fået ADSL(TDC) fra mit arbejde i hjemmet. Det betyder at jeg ikke bruger min gamle forbindelse over vores beboernet. Jeg kunne dog godt tænke mig at anvende min gamle mailkonto som jeg bruger til private mails. Jeg kan dog ikke komme på min gamle mail. pis.

Opsætningen på min private mail:

email: nn@flakbo.dk

Pop3: 192.168.1.10
SMTP: smtp.worldonline.dk

Håber I kan hjælpe...

Jesper

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 22-05-06 12:44

Prøv at ændre din indgående server til : pop3.mail.dk under e-mail kontoen.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 13:08

Prøv lige at hoppe ind her: http://webmail.tiscali.dk/
Som har overtaget worldonline.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 13:33

e.c - tiscali er efterfølgende overtaget af tele2 (mange forhenværende tiscalikunder har problemer med deres mail derfra)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 13:38

Ja det vil du se hvis du føklger mit link.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 13:40

ok gjorde jeg så ikke -

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-06 13:50

Det kunne måske skyldes at din "Pop3: 192.168.1.10" er på beboernettet, og at du kun kan komme på den pop3 via beboernettet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 22-05-06 16:40

Som jeg læser det, så har du før haft internetabonnent hos worldonline.dk/beboernet eller hvad de nu kalder sig. Og det abonnent er nu blevet lukket til fordel for et abonnent hos TDC, dermed er den e-mail konto du havde hos worldonline.dk/beboernet også blevet lukket.
Jeg har selv webspeed, og en e-mail adr. @webspeed.dk, men hvis jeg nu skulle skifte abonnent til Cybercity eller noget andet, ville jeg jo heller ikke have min webspeed mail mere.

Sådan mener jeg at det hænger sammen.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk
Excel regneark til gratis download