/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
DOS password
Fra : mdc
Vist : 313 gange
40 point
Dato : 08-12-02 14:39

jeg har et gammelt service program. Det er længe siden jeg har brugt det og kan derfor ikke huske password under "service- indtast password".
Hvordan kan man "override" eller ændre/slette passworden?
Den er integreret i programmet på en eller anden måde.

MVH

Kommentar
Fra : technet

Dato : 08-12-02 21:56

hvilket program er det ???
for det er jo vigtig at vide hvilket program vi taler om ellers er der jo ikke noget at gå efter
er der et sted hvor vi evt kan hente den ?

Kommentar
Fra : mdc

Dato : 08-12-02 22:34

Jeg har den på min harddisk. Så jeg kan godt mail den til dig/jer, den fylde ikke mere end 500k.
mdc@jubiipost.dk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-12-02 00:32

okey du kan maile den til c.bolin@mail.dk så bliver den vidresendt til mig så vil jeg da gerne prøve at kigge på den

Kommentar
Fra : jamesq2

Dato : 31-01-03 10:52

Tja du kunne jo tag batteiet ud af den og lad den stå i cirka 5 min og der efter sæt det i ,ellers kan du gå ud på google og søg efter bios crack eller gå ind på http://digisign.50megs.com/biospasswdremoval.html,der kan du finde noget til det

Kommentar
Fra : mdc

Dato : 31-01-03 13:21

sødt af dig at prøve jamessq2. Men hvis du læser det første indslag, så kan du læse dig frem til at det er et "DOS Program" og ikke BIOS :) ;)

Kommentar
Fra : pcservice

Dato : 29-04-03 21:59

Du kan prøve med det gamle dos program Norton Commander, i dette program kan man i vis funktionen gå ind og læse i datafilerne.
Programmet er godt nok fra 1994. hvis du ikke har det kan jeg maile det til dig.

Kommentar
Fra : mdc

Dato : 02-05-03 07:39

Det lyder interessant, jeg vil gerne prøve det. Jeg har email mdc@jubiipost.dk. Så kan vi aftale nærmmere....TAK !

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-01-04 13:01

Dette spørgsmål har snart 13 mdr. jubilæum. Tillykke med det...

***

Dette spørgsmål synes at være besvaret.... Luk venligst spørgsmålet.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse