/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Slaskbly - hvad er det?
Fra : stjernekasteren
Vist : 1750 gange
100 point
Dato : 11-05-06 22:52

Jeg står og skal til Mörrum og har fået at vide at en god spinnemetode er med slaskbly og rørfluer. Nu er jeg ikke lige helt klar på hvad slaskbly er...

Hvis der er nogen der har nogle råd til endegrej (og andet udstyr) i Mörrum, ville det være supert.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-06 23:27
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-05-06 23:31

Ups, ved ikke lige hvad der skete men første link skulle være:

http://home4.inet.tele.dk/mbh/fritidspopperen.html

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 11-05-06 23:37

slaskebly er en plastikslange med et stykke blyfrit synk i den ene ende og luft
i slangen, mrd en prop i den anden ende.
man bruger den hvor der er mange sten.

KNÆK OG BRÆK

Kommentar
Fra : stjernekasteren

Dato : 12-05-06 12:34

Oki - det gav lidt forklaringer på hvad slaskebly er, men så kommer det eftertragtede spørgsmål nummer 2. Kan man købe det nogensteder på nettet?

Godkendelse af svar
Fra : stjernekasteren

Dato : 02-10-06 18:40

Tak for svaret lawitt.