/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
sangskjuler
Fra : ladies
Vist : 8948 gange
100 point
Dato : 03-05-06 23:10

min datters skal konfirmeres den 14-5 og jeg er ikke særlig kreativ eller rig jeg skal have lavet en sangskjuler men er helt tør for ideer,hun elsker heste og sin hund og andre dyr har også plads i hendes hjerte hun er natur menneske og elsker også computer hvor hun passer sine hestehjemmesider nogle ideer til en rigtig sjov sangskjuler

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-06 23:22

Hun er garanteret vild med blomster..du kunne gøre det at du fandt det antal blomster som der er gæster til og bandt en sang på hver af dem. Puttede dem i en stor kurv. Det ville være flot og festligt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-05-06 23:23

obs: d kunne så finde forskellige dyr, af dem hun kan lide ( bamser, plasicdyr eller andet) og binde på hanken.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-05-06 23:25

En bøgegren eller flere, pyntet med pap/folie-fugle, og sangen er foldet og fungerer som vinger.

Kommentar
Fra : jivi

Dato : 03-05-06 23:41

Du kan tage en skotøjsæske. Beklæde den med noget pænt papir. På låget sætter du et billede af f.eks. din datter, hund og heste pænt klippet til, så du skaber en naturligt del af din datters liv på låget. Billederne sættes fast i riller du snitter i låget. Har selv lavet ovenstående flere gange og konfirmanden har været utrolig glad for en så personlig sangskjuler. Det sjoveste var, da jeg lavede hele konfirmandens værelse på æskelåget med konfirmanden placeret foran playstation 2, midt i et sjovt spil.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-05-06 23:42

Prøv at kikke på min hjemmeside

123hjemmeside.dk/hannes-menageri

Dér har jeg lavet en flot og festlig sangskjuler af forhåndenværende materialer.

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-05-06 00:01

Gå til din blomsterhandler eller i dit supermarken og køb en sød kurv med hank - spray den evtr. med hvis maling - læs chokolade/karameller i bunden og sangene ovenpå

Hvis du så binder en smuk rød sløjfe i hanken, så har du den sødeste sangskjuler som osse kan bruges bagefter.

Tillykke med din pige og hav en god konfirmationsdag.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-06 06:09

Ind med hesten, på med sadeltasker til sangene.
Færdigt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-06 11:04

Uuuupps

www.123hjemmeside.dk/hannes-menageri

I menupunktet "Lidt af hvert".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-06 11:48

Hvis du er en af dem, der har gemt tingene fra datteren var baby, har jeg set en der har brugt

konfirmandens puslekurv, på hanken var bundet - den første sut, første rangle, første sko, osv.jeg

tror også der på siderne var påklister de første babybilleder.... ikke et øje var tørt

Stort tillykke med datteren

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 09-07-06 14:06

Tak for svaret mangorossa.