/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
50 point til arne.jakobsen
Fra : e.c
Vist : 652 gange
110 point
Dato : 03-05-06 19:59

Ok arne.jakobsen - jeg skylder dig vist nogle point for et fodboldspørgsmål.
Så her er de.
Svarer du ikke inden for en time forhøjer jeg til 60 point så du også har fået renter.
Jeg kan ikke huske hvilket spørgsmål det er fra.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:17

Aiii e.c kniber det med hukommelsen

Ser også at det er skrevet i kategorien vittigheder

arne.jakobsen bliver da ikke tilfreds med 50 (60) point.

Skal jeg finde tråden til dig?

Jeg har fundet den, vil du se den?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 20:18

Ja jeg vil gerne se den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:18

Hvorfor skal e.c nu betale

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:21

Har fundet ud af det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 20:22

Emesen sover og det var vist alle mine nick's som var med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:23

http://www.kandu.dk/spg73591.aspx

og her

http://www.kandu.dk/spg73632.aspx

Du har ret i at det var en vittighed så denne kategori er rigtig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:25

emesen deltog slet ikke i det spørgsmål.

Det havde arne.jakobsen skrevet at han ikke måtte.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 20:28

Nej det kan godt være, men A.J påstår et eller andet sted at jeg skylder ham 50 point.
Og så må jeg bar aflevere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 20:46

Nu skal jeg til at lede igen

Han påstår at du skylder ham 100 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 22:35

Citat
arne.jakobsen

Dato : 01-03-06 16:51

--------------------------------------------------------------------------------
Det er OK e.c

Men nu skal du altså ikke komme ind med nye bud fra dine mange andre profil-navne!

P.S.: Du skylder mig stadig 100 point fra sidste gang du snød mig i en Sweepstake p.g.a. af dine mange profiler.

http://www.kandu.dk/spg83967.aspx

Jeg synes da ikke at du snød, det var jo kun emesen, der ikke måtte deltage.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-05-06 22:36

Jeg vil osse ha

Kan man bare såen sige: du skylder mig....?

Naj naj naj

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 15:16

Måske vil Arne slet ikke ha' de point alligevel - så måske skulle jeg annullere det spørgsmål.

(De andre her i tråden kan jo hverken stave eller sige grimme gloser - så ingen point til dem)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-06 17:37

se Arne's nye tråd. Han er ked af han ingen poæng kan få!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-05-06 17:45
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-05-06 18:00

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-06 18:40

Citat
e.c

Dato : 04-05-06 15:16

--------------------------------------------------------------------------------
Måske vil Arne slet ikke ha' de point alligevel - så måske skulle jeg annullere det spørgsmål.

(De andre her i tråden kan jo hverken stave eller sige grimme gloser - så ingen point til dem)

Jeg (vi) kan læse.

Er det så din måde at skrive en vittighed på? Nogen vil synes den er sjov, andre kan ikke se det morsomme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-06 18:49

Eyvind har nu været forudseende.

Citat
Eyvind
Modtaget 200 point
Dato : 04-09-05 20:16

--------------------------------------------------------------------------------
Arne - jeg må med skam tilstå, at e.c og Emesen og Eyvind er den samme person.
(Det har dog været kendt længe)
Så det vil jo være snyd at modtage disse herlige point.
Men da du nu har sat disse herlige point ud til præmiering, så kan jeg returnere dine point ved, at stille et spørgsmål for dig til 200 point.

Citat
Men da du nu har sat disse herlige point ud til præmiering, så kan jeg returnere dine point ved, at stille et spørgsmål for dig til 200 point.

Eyvind vil stille et spørgsmål for arne.jakobsen og ikke til.

Så e.c du skylder jo ikke noget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 20:41

............................ jeg vil påstå at denne tråd er en vittighed.
Men om det er en god vittighed ved jeg ikke.

Det med at stille et spørgsmål for AJ havde jeg ikke tænkt på......men det er da en idé.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-06 21:00

Der er de brugere, der vil betragte vittigheden som god.

Der er de brugere, der vil betragte "vittigheden" som dårlig.

Her er lidt for enhver smag

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-05-06 22:00

Jeg synes bare det er underholdende

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-05-06 16:20

Så Arne Jakobsen - nu kan du hente dine point.
Døren til spørgsmålet her står åbent.
Emesen,Eyvind,e.c,Emesen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-05-06 19:58

Tja - nu kan jeg ikke være bekendt at trække spændingen længere.
AJ er ikke mere blacklistet, hverken i denne tråd eller den anden.
Men han vil nok ikke ha' disse sølle point.
så tråden bliver lukket.

Annuller spørgsmålet
Fra : e.c

Dato : 14-05-06 20:01

Tja - nu kan jeg ikke være bekendt at trække spændingen længere.
AJ er ikke mere blacklistet, hverken i denne tråd eller den anden.
Men han vil nok ikke ha' disse sølle point.
så tråden bliver lukket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-06 20:02

Så bliver tråden gratis at læse, hvis man kan finde den.

Nu har den anden tråd da også været åben i 3 dage.

Underligt at arne.jakobsen ikke vil have sine point nu. Han har været online i dag.