/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Point til eyvind for Sweepstake.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 518 gange
200 point
Dato : 03-09-05 22:11

Ja du havde jo også det rigtige resultat. Godt gættet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 22:23

eyvind kan bare det med at gætte

Har Danmark så stadig mulighed for at komme med til VM?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-05 22:26

Ja ans. Men det kræver lidt hjælp fra Grækenland. Hvis de tæver Tyrkiet skal vi BARE vinde vore sidste 3 kampe. (Sådan ca.) Hilsen AJ

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-09-05 22:37

Nååeh men det er jo nemt nok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 22:40

Citat
Der skal nu - bare - lidt held og fortsat godt spil til, før landsholdet kan sætte sig på andenpladsen i gruppen og dermed få adgang til en playoff-kamp.

Danmark kan nu nå 22 point i VM kvalgruppe 2, mens Grækenland kan nå 24 point og Tyrkiet kan komme op på 23 point.

Grækenland kan stadig holdes bag ved med en sejr i Parken den 8. oktober, men der skal også håbes på, at tyrkerne taber til enten Ukraine eller ude mod Albanien i sidste spillerunde den 12. oktober.

Spiller Tyrkiet uafgjort mod enten Ukraine eller Albanien er det også godt nok for Danmark. For så når tyrkerne kun op på 21 point.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 04-09-05 20:16

Arne - jeg må med skam tilstå, at e.c og Emesen og Eyvind er den samme person.
(Det har dog været kendt længe)
Så det vil jo være snyd at modtage disse herlige point.
Men da du nu har sat disse herlige point ud til præmiering, så kan jeg returnere dine point ved, at stille et spørgsmål for dig til 200 point.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 20:19

Tak for svaret Eyvind. Nej jeg var ikke klar over at e.c. også er dig. Troede kun du havde 2 profiler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-05 21:13

arne.jakobsen

Det har emesen, Eyvind, e.c og emesen. skrevet flere gange. Men der er vist noget galt med emesen.

Fint at spørgsmålet blev lukket på behørig vis

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 21:16

ans

Jeg deltager jo ikke i alle tråde og jeg vidste det altså ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-05 21:17

Ans - dit vid er lige så snørklede som mit.