/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
satelit,hvad er din pointe?
Fra : Knete
Vist : 830 gange
100 point
Dato : 23-04-06 13:52

du spørger om jeg er nynazist,men udelukker mig fra dit spørgsmål inden jeg når at svare? vil det sige,at man i dit sind er nynazist,fordi man synes projektet Michells mission er et mediestunt,og fordi man ikke deler din beundring for initiativet?
hvordan kan du i sagens alvor sidde og plædere for dialog,og så samtidig forhindre mig i at skrive min mening,bare fordi den ikke rammer din holdning?

til dit spørgsmål,,,,,nej jeg er ikke nynazist,,,,er du en joke?

lad mig forsøge mig med den administrative hjælpefunktion, der er til rådighed.Du er hermed udelukket fra det her spørgsmål.jeg vil kun se deltagere,der giver mig ret i,at michelles mission er alt for plastic,og ikke vil komme til at gøre en forskel.Resten bliver udelukket så snart jeg aner,de er dialogtyper uden at give plads til dialogen. forstod du den hentydning satelit?

satelits spørgsmål vedrørende michelles mission;og hvor der insinueres at jeg er nynazist
>>>>>>>>>>> http://www.kandu.dk/spg86663.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-06 14:41

LOOOOOOOOOOOOOOOL Længe leve blackliste funktionen

Jeg vil da gerne til Michells middag.... Bare den står på flæskesteg m. hele svineriet. Skulle der blive spillet op til sjove lege senere, så er det ok med mig, men jeg hopper ikke ubeset på en burkaklædt møgbunke, Integration eller ej........

Jeg skulle måske sætte mig det mål, en rekord om man vil LOOL - at lade mig blackliste af samtlige brugere, så jeg kan sidde i ro og mag og give mig selv ret i mine fantastiske tanker og holdninger.

Verden ifølge Klumme LOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 14:56

Klumme

Citat
Jeg skulle måske sætte mig det mål, en rekord om man vil LOOL - at lade mig blackliste af samtlige brugere, så jeg kan sidde i ro og mag og give mig selv ret i mine fantastiske tanker og holdninger.

Er det ikke smatlige brugere, som du skal blackliste?

Så kan du sidde der og skrive med dig selv LOOOOOOL i dine egne spørgsmål LOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 14:57

samtlige og ikke smatlige LOL

Kommentar
Fra : gr8

Dato : 23-04-06 14:59

Der er nok en del ting Knete kan have ret i, hvilket angår hans eget hjem. Så som at han ikke vil serverer halalkød o.s.v. Det er han dog selv herrer over.

Citat: "man kan så sige at jeg kan gå på kompromis med min holdning om ikke at købe halalkød.joh, det kunne jeg jo,men nu er det jo ikke MIG der skal integreres,så hvorfor er det MIG der skal gå på kompromis?"

"jeg ved godt at mange så vil sige at med MIN holdning vil integrationen ikke være særlig vellykket , men igen,,,,det ER heller ikke MIG der skal integreres"

Men det at han mener at nydansker skal integreres og ikke ham er forkert, da man kun kan klappe med to hænder.

Han er helt gal på den ved at tro at integrationen kommer af at spise dansk mad!
Det at være integreret betyder: At man kan tale sammen, man kan være sammen og at man kan have det godt sammen.

Integration er ikke at spise dansk mad eller at være sammen med en dansk pige/dreng i sengen, eller at gå nøgen på stranden, at have samme mening som en "dansker"......mange af disse ting gøre selv ikke en pære dansk person, vil det så sige at han/hun ikke er dansker?

For mig at se, mener Knete at man er integreret, hvis man nikker som dukke til alt hvad en dansker siger og gøre. Spiser hvad en dansker spiser. Siger hvad en dansker siger!

Jeg har altid fungeret fint i det danske samfund og har ikke noget at angre over. Men hvis alle skulle have en holdning som Knete om integrationen og hvis jeg skulle integrerer yderligere for at blive accepteret så vil jeg (fandenme......beklager sproget!) ikke integreres!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-06 15:00

Nååå ja Ans, men den er fooor nem. Nej du... jeg vil have hædersbevisningen.... at blive smidt ud LOOL - Måske ikke nogen god ide alligevel - Jeg kan jo stille så svære sp, at jeg ikke selv er i stand til at besvare dem. Så blir de aldrig lukket og så får jeg AJ på nakken LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-06 15:01

Nahhh smatlige kunne nu godt bruges LOOOL for nogens vedkommende

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-04-06 15:03

KNETE...

Nu skal du jo ikke udelukke dem, somikke mener det er for plastic.......Så har vi jo ingen debat?
Men jeg er osse imod MedieCirkus som det er nu. Så dér har jeg tommelen opad.

Selve debatten om muslimer udvikler sig som den plejer: Nazistsnak...mudderkastning....ældrepleje...fartsbilister....osv osv osv.

Jeg er mere bekymret for, hvem der "høster" gavn samt underholdning overfor vores INDBYRDES fjendskab????.

De muslimer som gør det VI vil ha´ de skal gøre, er vel det, vi skal kalde veltilpasset?...De er yderst kede af, at vi "indføldte" snart er mere fjentlige overfor hinandens meninger, mens de funtamentale, terroriserne, de utilpassede osv., bare sidder og smågriner af vores mystiske adfærd....og i virkeligheden bare vente og "se hvad enden bli´r"....

SE DÉT ER UNDERHOLDNING.

Tom fra Århus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 15:04

Den hædersbevisning får du ikke med mindre at "kandu" blacklister dig.

Så vil du slet ikke kunne skrive med dig selv i din nuværende profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 15:08

Klumme

Jeg tænkte nok du ville tænke sådan LOL

Men der er jo en forskel på smatlige og samtlige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-06 15:10

Hmm det lyder for indviklet til mig, så mon ikke bare jeg skal lade slaget gå sin skæve gang, og så modtage tage "de røde kort" som småtkørende brugere udsteder, når deres sande jeg mv. afsløres

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-04-06 15:10

HAHA,,,,jammen jeg forstår sku ikke formålet med at stille spørgsmål til diskussion,og så alligevel kun vil høre det,som man har besluttet er den korekte holdning. Jeg kan se satelit ikke bryder sig om min tone(måske var det menuen "flæskesteg") der væltede den gode tone,,,,

men så er det godt satelit ikke kan deltage her,for jeg har selvfølgeligt et forslag til at bygge broer over kulturelle grøfter og en gang for alle opbygge en gensidig forståelse og respekt for hinandens forskelligheder. et forslag til et arrangement,som nok ikke falder i satelittens smag,,,,

VELKOMMEN TIL FEST

En fælles Nordisk/Muslimsk/Kommunistisk fest hvor alle deltagere nedbryder kulturelle skel og evt. misforståelser.

Festen foregår i en gammel nordisk kirke prydet med billeder af Muhammed og Stalin.

Som appetitvækker serveres et lille glad mjød, muslimsk fremstillet spiritur efter eget valg og ægte russisk vodka 2 cl max.
Alle deltagere indtager hinandens "kulturelle" drikke som tegn på gensidig forståelse og respekt.

Dernæst går man indenfor og en kristenpræst fremsiger fadervor, en iman læser op fra koranen og Jette Gotleb fremsiger lidt fra Mao's den lille røde.

Herefter serveres 100 ml svinekødssuppe med porrer og bacon, muslimsk suppe med hallaslagtede kød efter eget valg og russisk rødbedesuppe.

Dernæst serveres hovedret bestående af flæskesteg med sprødesvær og brunsovs, muslimsk egnsret af hallaslagtet kød efter eget valg, og russisk eller cubansk egnsret efter frit valg.

Mens maden fordøjes ses tvklips med Pia Kærsgårds valgtale, optagelser at en valgfri tale med Osama Bin Laden og optagelser af parader fra koldkrigstiden på den røde plads, efter eget valg.

Efter fordøgelsens af hovedretterne bydes på strip med en udvalgt dansk skønhed, muslimsk mavedans og hjemme komponeret show med Pernille Rosenkrantz Theil.

Efter ca. en times venskabelig snak om den fortsatte forståelse for hinandens særpræg skyder der i haven med bue og pil efter græskar med påklistrede ansigter der forestiller Pia Kærsgård, Ahmed Akkari og kammerat Stalin

hoved præmierne består af for 1000 kr Dansk Front beklædning, det samme traditionel muslimsk beklædnings genstande og et gavekort til Figters and Lovers terror tøjet der nu forhandles af Demos.

Aftenen afsluttes i venskabeligt lag med nattebesøg på en dansk stripnatklub, besøg i en udvalgt moske efter eget valg og en guided tur i "Ungdomshuset" på jagtvej 69 på nørrebro.

Det må da være den ultimative måde at udvise gensidig respekt for hinandens forskelligheder på,,,,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-04-06 15:14

så røg den første ud herfra
kom ikke her og sig mig IMOD,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-04-06 15:24

LOOOOL Se det er demokrati og viljen til dialog

Citat
Det er en ret vi har i det daglige: At rejse os op og gå, at forlade et samtale-emne eller slukke for tv'et. hvis der er nogen vi synes er "for meget"

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=86663

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 15:29

Ja ja, man skal passe på med sine meninger enten i "spørgsmål" eller "tip" LOL

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-04-06 15:32

smatlige?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-06 15:40

Knete

Det der med smatlige, skal du bare glemme, det var en tastefejl.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-04-06 16:09

Citat
KNETE...

Nu skal du jo ikke udelukke dem, somikke mener det er for plastic.......Så har vi jo ingen debat?

det var faktisk pointen med det her latterlige spørgsmål.jeg ville påvise,at fordi man ikke er enig med hinanden,så er det nytteløst bare at blackliste i fleng,,,,,debatten forsvinder

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-06 17:13

til knete.
jeg deltager gerne, tid og pris udbedes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-06 20:11

LOOOL

No shit, blev du virkelig BL og kaldt en nynazist pga. en anderledes indstilling?!

Jeg har da også et kanontilbud - En overlevelsestur med B.S. Christiansen

Vi mødes i Volsmose i vores Arla T-shirt - og læser Jyllandsposten mens vi laver helstegt pattegris over et bål af koraner. Mens vi voksne hygger os med tilberedningen af svinet, er der arrangeret workshops for børnene, hvor der bl.a er en konkurrence i bedste og mest vellignende tegning af Muhammed.

Præmien for bedste tegning, er et månedskort i form af en skolemadbon til helt almindelig dansk mad .. Nul halalkød - nul kebab i hele 30 dage - men danske deller og boller i karry! weeeeeee

Godkendelse af svar
Fra : Knete

Dato : 04-05-06 23:15

Tak for svaret ardal123.