/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Font "Lithos pro regular"?
Fra : Jaffe123
Vist : 1162 gange
100 point
Dato : 21-04-06 22:51

Jeg søger fonten "Lithos pro regular". Den skal kunne bruges i photoshop.
Jesper

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-04-06 22:54

Du kan hente den her:

http://www.dafont.com/search.php?q=lithos

Om den kan bruges i Photoshop må komme an på en prøve

Vaxen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-04-06 23:01

Kunne/ JO gerne sende skidte til dig, men det er JO ulovligt.
Da skriften er C@ beskyttet.
Prøv at se under mit seneste NEDHØVELEDE ///indlæg.
Der kan du hente ALLE DE FONTER DU VIL.
Men pas på, hvor/hvad/ du bruger det til

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 21-04-06 23:12

Jeg har lidt svært ved at finde det du henviser til Sofus. Kan du læge et link så jeg kan se hvor slem du er...
Jesper

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-04-06 23:37

Øjeblik-
Eller vil du have fonten med det samme.
Du ved godt, det er en beskyttet C@ FONT, som du kun må bruge på din PC

ELLER´S ER DER MANGE HERINDE, DER SKAL MINDE DIG/mig PÅ DET
Men her følger mine ULOViGHEDER/
Prøv at se under GRAFIK/ har aldrig været der,,,,,bevis det.....
http://rapidshared.org/
http://www.megauploaded.org/index.php

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-04-06 23:39
Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 21-04-06 23:42

Og så er der selvføgeligt en masse andet, du ikke behøver VEL
Anmeld, mig,,,,for at give ET LINK videre,
PAS PÅ .

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-04-06 10:02

Steno, jeg er bange for, at Jesper ikke har lyst til at betale for sagerne

Vi linker til det samme, vi to

Ha´ det pænt - og Jesper, når du har downloadet din font, så husk lige at rens din PC bigtime for diverse utøj. De steder der inficerer computeren for et godt ord

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-06 11:17
Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-04-06 11:49

til waxen - du har ret. Men alle de link der er kommet ender op på samme betalingsbetingelser $ 35

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 22-04-06 23:06

Tak for svaret sofus.dk. Du har kæmpet bravt. Jeg ved ikke om jeg ikke bare ender med at tage en gratis tilgængelig font. Tak allesammen.
Jesper