/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
natmaden
Fra : ans
Vist : 1085 gange
10 point
Dato : 12-04-06 14:13

Citat
Ans at jeg har blokeret visse brugere det kan der være mange årsager til.
Bla. når der gives nul i tips, i et emne som man bare kan holde sig fra, men ikke gør !
Vil du have det uddybet , så åbner du da bare en tråd !

Tråden er hermed åbnet.

Jeg vil gerne have det uddybet.

Ingen er blacklistet.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 12-04-06 14:35

hahaha,den studsede jeg sku også over,,,,jeg har derfor besluttet mig for,at jeg hellere mågive alle tips stjerner for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-04-06 15:08

Så kan jeg måske få min nysgerrighed stillet

Natmad, nu må du jo så komme på banen og uddybe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-06 15:28

Jeg prøver så vidt muligt, at holde mig til at hoppe ud af et tip som jeg:
1. Ikke kan vurdere
2. overhovedet ikke er noget for mig
3. Syntes er noget pjat
Men:
1. Prøver nogen at lave plat (pyramidespil ol.)
2. Vildledende oplysninger
3. noget jeg opfatter som et direkte "Pjattetip"
Vil jeg nok kunne finde på at nedgøre "tipset"

Man bør måske begrunde sin bedømmelse af et tip.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-06 15:32

Jeg har tålmodighed til at vente på natmadens uddybning.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-04-06 15:42

Ja det vil da jeg gerne uddybe, men er optaget lige nu.
Vender tilbage senere !

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-04-06 15:46

Jeg vuderer heler ikke et tip som jeg ikke: interesserer mig for, ikke har forstand på eller som ikke vedrører mig..
Jeg kunne aldrig finde på at nedgøre et tip som jeg måske synes er irrelevant, eller ikke hører hjemme i den kategori..jeg synes det er at gå i små sko og at dem der går og leger politimænd kan jeg kun ryste på hovedet af..det er simpelthen for latterligt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-04-06 15:52

Sidder med et angreb af Spywarequake og følger på flere pc'er.
desværre fandt jeg løsningen for sent.
måske lige et tip værd, inden det er for sent.
http://www.csis.dk/Default.asp?page=article.asp&tekstID=469

Sorry Ans, men det er 1. prioritet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-04-06 15:07

natmaden

Har du stadig så mange angreb på flere pc'er, at du ikke kan uddybe her

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-06 23:33

hehe, hvorfor er det lige, at nogen tror de skal bestemme, om man må give 0 stjerner for et tip?! ...Det er vel for hulen ens egen sag

Jeg har for øvrigt lige tjekket Natmadens tips - og om jeg er BL hos ham (det er jeg ikke) - men Ans, jeg tror sq det er dette tip han er blevet muggen over http://www.kandu.dk/Tip13695.aspx

Havde jeg haft muligheden, så havde lige præcis sådan et tip fået et spark med 0 stjerner...Det er jo rent ud sagt et skodtip - så nu bliver jeg nok også Blacklistet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-06 23:40

Jeg troede lige at det var natmaden, der ville uddybe

Jeg har stadig tålmodighed.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-06 23:50

Men du må da medgive mig, at det tip jeg linker til KAN være den uddybning du søger

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 19:35

Ja jeg vil da gerne svare , men har været optaget af andet.
hvilket jeg skrev tidligere, og er det egentligt stadig.

Så som start.
knete du skrev i en anden tråd

Citat
uh,,,,og man bliver blacklistet af natmaden,,,,hvis man bedømmer tips med 0
Funny måde at sortere mennesker fra på den måde

Nej der er da ikke noget galt i at give nul for et tips, vel at mærke hvis det er ubrugeligt !

Men at give det nul fordi at emnet ikke har ens interresse,,,
jo men der er jo ingen gevinst i at bedømme tips,
og så man kunne jo lade være.

Uden og 'gide' at læse regler/foremål med kandu,
skulle jeg mene at der er nævnt at det er en vidensdatabase.
Et lexikon, eller en telefonbog er også databaser der indeholder viden,
Telefonbogen er enda en meget speciel en, den er meget målrettet.

En vidensdatabase som kandu, er meget dynamisk, den ændre sig 'konstant'
og da der ligesom ikke er en redaktør, så fyldes den med meget gentagende viden ombord.

nogen har måske også behov for at få opfrisket denne viden !

pesonligt glæder det min at se, noget som jeg viste i forevejen,
men ligesom havde glemt i det daglige komme frem igen,
om det er hvordan at man laver sovs eller et link til en antivirusside
er vel egentlig lige meget.
men at nogen konsekvent går ind og bedømmer efter hvad de syntes er ret eller vrang
hmm.
Ja nogen går jo ind i emnet vittighedder, og kvitter med null,
vedlagt en kommentar ála 'vittighedder hører ikke til i tips'

Eller der er 4 der er glade for et link og så en enkelt nuller
der så lige notere 'den kendte jeg godt'.

vidensdatabase, jo, det er en avis vel også,
den formidler dagens begivenhedder, et par vittighedder, hvordan vejret bliver osv.

Noget er mere aktuelt end andet,
noget er glemt, eller værdiløst dagen efter !

det der alment ikke er uaktuelt ,
er vel hvordan at man laver sovsen, eller vittighedderne.

det uaktueller er nok for de fleste vejret i går.

at man kan sidde i en selvoprettet tråd..
og lege "sandkasse" er da ok, det genere man da ingen ved,
men at nogen kan komme ind i tråden efter mange indlæg,
og skrive 'jeg kan altså ikke lide at i flytter rundt på grafikken i jeres tråd,
så jeg har skrevet en klage" det er sgu for dumt.

Håber at det giver dig lidt indblik i mine ideer om blacklistning.

Nej creamy der var da frit slav for hvad man mente, desuden var det i smalltalk.
og der er vel næppe noget galt i at syntes om ens medmennesker !

men analysere da bare videre, jeg har jo fået en del returpoint for nogen gamle tråde

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 27-04-06 21:24

Kan seriøse mennesker, finde på at tærske langhalm på noget så tyndt som det her.
Det lugter langt væk af "se mig".
Svar lige mig på det her "tåbelige spørgsmål", om dine "tåbelige tips". :P
Vi kan jo ikke alle være seriøse eksperter. (hver gang) :D
Det er vist nok her, nogle af de "ældre" kanduér kommer ind.
De ved ihvertfald altid, hvad du burde have spurgt om,
hvis du skulle kunne, bruge deres svar til noget som helst.
Så et 5 stjernet tips herfra: Undgå den slags mennesker.
BLACKLIST dem.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-04-06 21:44

natmaden

Jeg kan sagtens overleve med at du har blacklistet mig. Du kom selv ind på emnet i en anden tråd.

Hvis det er det tip, som creamy henviser til, der er grund til at du har blacklistet mig, så fred være med dig.

Men i det "tip" gav jeg da udtryk for hvad jeg mente. Jeg mener stadig, at det ikke er et tip.

halvdum

Det er på opfordring af natmaden, at denne tråd er oprettet.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 28-04-06 06:10

Hej ANS.
Den er ligesom feset ind, at du ikke måtte være med, i een af natmadens tråde.
Gør det ondt ?
Din kur starter vist bare med, at du dropper natmaden.
Det skulle hjælpe, ihvertfald på badevægten
Det er vel meget rart ,at kunne udelukke "uønskede elementer", fra sine spørgsmål og tips.
Vi tænker og forstår jo ikke alle ens. Det burde du da vide, som kommer i "næsten" alle tråde.
Nogle ønsker bare, at få bekræftet hvad de allerede ved, andre igen, konkrete svar uden alle mulige ligegyldige kommentarer fra "uvedkommende". Om de så er nok så saglige.
Så jeg er sikker på, at nogen her og der, er glade for BLACKLISTEmuligheden.
Jeg kan forstå, på dig, at natmaden er een af dem
mvh halvdum

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 12:54

natmaden

Citat
Nej der er da ikke noget galt i at give nul for et tips, vel at mærke hvis det er ubrugeligt !

Hvis det er det tip, som creamy henviser til hvor jeg gav 0 *

Så fortæl mig lige hvad det brugelige er i det tip.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-06 14:30

Sorry, men hmm!

Er det bare mig, eller er halvdum ikke bare lidt for hurtig i natmadens fodspor?! ...Ikke kun her i tråden, men sådan generelt

Ja jeg indrømmer - jeg tjekkede lige begges historik LOOOOL

Men bortset fra det, så oplyser jeg lige, at de der MEGA STORE SMILEYS, som et par kanduer fandt skide sjove at lege, irritere og spamme trådene med - dem blev jeg fiseme også skide træt af på et tidspunkt. Det er jo en direkte løgn, at de kun blev brugt i EN tråd. De dukkede op alle vegne - selv ude i tip sektionen. Og ærlig talt, så var det måske morsomt den første gang man stødte på en af disse, men wow det er sq da barnligt og belastende, at voksne mennesker ikke kan regne ud, hvornår enough is enough!!

Jeg sendte dengang kandu en mail - og gjorde dem opmærksom på disse overdimensionerede smileys. Skulle det have kostet en blacklistning et sted eller to - så kan jeg da kun sige: "Kohbergs boller"

Til dig "halvdum" --> Jeg tror ikke du skal satse på, at det gør ondt at blive blacklistet. Men det er vel naturligt, at man gerne vil kende årsagen, hvis man bliver BL af en bruger - og står uforstående over hvorfor?.... Og helt ærlig, så er du sq da noget af en knold, når du ligefrem finder det nødvendigt, at skrive...

Citat
Vi tænker og forstår jo ikke alle ens. Det burde du da vide, som kommer i "næsten" alle tråde

Jeg kan så passende skrive til dig: "Vi tænker og forstår jo ikke alle ens. Det burde du da vide, som kun er på kandu for at overøse Natmaden med point"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 15:02

nej det kunne nok ikke kaldes et tip, og nej det har intet med det at gøre,
men netop det 'tips', det var jo smalltalk, og ellers kunne det måske mere,
ligne et meningstip, hvor at jeg gav min mening, hvis at man ser det sådan,
vil jeg mene at null gives for ikke enig, men at begrundelsen ikke kan være:
- dette hører ikke til i tips -
Det brugelige i 'tipset' var at gøre en anden person glad !
Men nok om den tråd, jeg så ikke andre steder at ligge den og
jeg ved da at en fik følte at det var en opmuntring, eller hvad du vil.

Smalltalk er vel det frie opråde.. ønsker nu ikke at lede gamle tip/emner i gennem,
Men det er da rigtigt at jeg opfordrede dig, til denne at oprette denne tråd.
Opfordringen kom fra en tråd, hvor en nyere bruger, overfyldes med uvedkommende indlæg,
hvor jeg vist sagde noget i stil med , at man kunne vælge at blackliste...
Det udløste at du,,, i spørgsmålet,,,, stillede spørgsmålet,,, om min form for blacklistning.
Da tråden i forvejen ikke var din, så jeg det ikke rimeligt, at fortsætte emnet 'dig/mig' der.
Derfor oprettede du jo denne tråd, og det er jo fint, for det hørte vist ikke til i en andens tråd.
måske burde det ikke have været nødvendigt at opfordre til det,
da du jo af engen tanke kunne have lavet denne tråd.
Nu kunne der jo komme en forbi og fordreje det til 'pointbytterri'

Tråden havde jo et spørgsmål fra en ny, men det blev lidt af en 'hønsegård'
ikke fordi at jeg syntes at det var noget enkeltpersoner gjorde den til ,
men jeg valgte dog at sige fra, og som skrevet,
så syntes jeg ikke at jeg ville fortsætte med spørgsmål i spørgsmål.

Som jeg er sikker på at du har bemærket Ans, så er du ikke blokeret hos mig ,
ja jeg har sådan set ventet på denne tråd .
Men der hvor at jeg ramte ved siden af, i mit gæt på at den ville komme,
det er at jeg havde troet at den var kommet før.. øv jeg tabte over for mig selv

Nå men måske skulle man ulejlige sig men at gøre folk opmærksomme,
på at man blokere dem,,, nej vel , det er derfor at man blokere dem,
fordi 'kemien' ikke passer sammen.
Lige som kinagrillen nede på hjørnet, man tager vel ikke spisekortet for at fortælle,
ekspidienten om alle de ting, som man ikke kan lide.
Jeg har heller ikke været til en fodboldskamp,
og slet ikke for at fortælle, at fodbold siger mig NADA !
Men jeg sejler , fordi at jeg kan lide det, jeg mødes med kandusse til foto/pc/o.s.v. messer,
fordi at samværet er dejligt og givende.
Du var jo selv inviteret med til en messe om media-center i valby,
Du kom ikke, havde du blacklistet os ??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 15:05

Drej lige 180grader Creamy, kik på dig selv i denne tråd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 16:07

Det var altså mig der lavede den megasmiley fra Kandu's eget lager.
Ja jeg legede - og kunne ikke opfatte at det blev for meget....................
Jeg er et stort legebarn...................................................og hygger mig her hos Kandu.
Men jeg bruger også min viden til sjove tekniste udfordringer på EDB feltet og andet legetøj.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 16:21

tak e.c.

jeg ser heller ikke det barnlige, kun viden gennem leg. !

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 28-04-06 16:32

hold da op. hvor må jeg være dum, måske HALVDUM. vidste ikke der var 2 sheriffer i kandu - city.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 16:42

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-06 23:46

Citat
Drej lige 180grader Creamy, kik på dig selv i denne tråd.

Okay - jeg har kigget - oppefra, nedefra, fra højre, fra venstre, i lys og i mørke...OG?!

Fortæl mig hvad jeg skal kigge efter Jørgen, i stedet for blot at slå en halvlunken fis!

Citat
hold da op. hvor må jeg være dum, måske HALVDUM. vidste ikke der var 2 sheriffer i kandu - city.

Jamen det er da slet ikke utænkeligt, at du netop er HALVDUM. Noget har du og halvdum i hvert fald tilfælles. I er begge blevet budt velkommen til kandu med en pose point af natmaden - og jeg skal ikke kunne sige, om det er årsagen til, at du netop dukker op her og snuser lidt rundt, hvorefter du proklamerer, at der findes sheriffer i kandu city . Men noget ved jeg dog. Det lugter lidt af, at du ikke bare er HALVDUM, men derimod UALMINDELIG DUM

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 01:41

Jamen kære "venner" Det kan squ da aldrig være et spørgsmål om hven der har budt hvem velkommen.
Jeg har da været kåret til kandus største pointrytter, hvilket jeg er stolt af.
Har i læst mine poit ?
Det er da kun ord der kan ædes igen.
Men nogle optræder da i utrolig mange tråde, eller hvad creamy ?
Du er squ da bare en blandemaskine,(ligesom ANS) og det alvorlige bliver da til at overskue :D
Overlad gamle strikkepinde, og knudret garn, til nogen med tid.
mvh halvdum
Ps det interesserer mig ikke en skid hvor nogen af jer er fra, og hvem i kender.
Kan bare godt lide den ellers gode tone herinde.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 01:44

HUSK LIGE !
Alle kan findes, og svines til, så tal pænt ;)
mvh halvdum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 01:46

Citat
HUSK LIGE !
Alle kan findes, og svines til, så tal pænt ;)
mvh halvdum

Er det en trussel?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 01:52

Glem at jeg sprurgte om det var en trussel. Jeg kan se, det i stedet er selverkendelse.

Hvad fanden har Ans gjort dig, halvdum?!

Citat
Det lugter langt væk af "se mig".
Svar lige mig på det her "tåbelige spørgsmål", om dine "tåbelige tips".

Citat
Den er ligesom feset ind, at du ikke måtte være med, i een af natmadens tråde.
Gør det ondt ?

Citat
Vi tænker og forstår jo ikke alle ens. Det burde du da vide, som kommer i "næsten" alle tråde.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 02:00

Hej der, ANS.
Fed tråd, der er squ gang i den. :(

Creamy
Mine point, kunne nemt blive dine, men det kræver jo at du kan svare på noget, jeg har brug for at vide.
Og naturligvis at jeg spørger.
Men der går vist en rum tid før det blivert nødvendigt, at spørge dig ;)
OG alt jeres, er det "ikkgosrigtig ? " Kan alle vist undvære.
Jeg læser mange tråde, og ser ofte dig blande dig, bare for at blande dig.
Nu skal du bare høre.... Hej hej jeg er her endnu....
Hvem kalder du dum ?
Du spilder også din egen tid.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 02:04

Creamy.
ingen trusler her, synes bare at opleve, en allerhelvedes kedelig selvjustits herinde.
og en masse små sko.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 02:30

Citat
Men nogle optræder da i utrolig mange tråde, eller hvad creamy ?

Og hvad så?! ...Jøsses dog.. Anskaf dig dog en badering til den ømme bag dér!

"Han havde fået en hæmoride,
Men hvor den sad si’r vi ikke her.
Det gjorde ondt når han skulle skide
Men også tit selvom han lod vær’.

Han brugte cremer og acetone,
Med ostehøvl gav han sig i kast.
Men regionen blev bare gloende,
Og hæmoriden sad stadig fast.

Men i avisen, der fandt han lykken.
Annoncen loved’ et bedre liv:
“Med yoga styrker man bådes psyken,
Og man bli’r bøjelig som et siv.”

Han gik i træning, lod vær’ at spise,
Og han blev smidigere dag for dag.
Og året efter ved kyndelmisse,
Da bed han selv hæmoriden af."

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 02:46

Endnu mere mundlort.
Kan du slet ikke se det ?
mvh halvdum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 02:52

Nej det kan jeg ikke se. Jeg fandt det derimod morsomt

Citat
Det lugter langt væk af "se mig".
Svar lige mig på det her "tåbelige spørgsmål", om dine "tåbelige tips".

Citat
Jeg læser mange tråde, og ser ofte dig blande dig, bare for at blande dig.
Nu skal du bare høre.... Hej hej jeg er her endnu....
Hvem kalder du dum ?

Jeg kalder dig for dum. For det første, fordu du ikke evner at gennemskue, at du netop selv blandede dig her (flovt) - og for det andet, fordi du slet ikke skal bryde dit halvtomme hoved med, hvor, hvornår og hvorfor jeg deltager i diverse tråde her på kandu. Det passer jeg helt og aldeles selv!

Får du det bedre med dig selv, når du antyder at både jeg og ans er "attentention Whores" med "hej hej" tråde og "Jeg er her stadig" så er det fisefløjtme DIG går i for små sko, og/eller mangler hæmoridecreme

Det lader til, at du opfatter alle der er uenige med dig og/eller natmaden i dine/jeres betragtninger som nogle der er ondsindede eller er ude på at "jorde" dig/ham.. Og til det kan jeg kun sige:

Life only sucks if you let it..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 03:46

Har altid undret mig over hvor den første præst kom fra..

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 08:22

jeh creamy. kan du ikke fortælle ans hvor man køber det der creme

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 08:30

du har sagt at han har sagt at hun har citeret ham for et citat. det må være omsiggribende at holde styr på det hele. ans og creamy, få jer da et liv.
og creamy du om nogen kan da ikke tillade dig at kalde andre for dum. den udtalelse understreger da netop min opfattelse om dig.
og tag så for helvede at slippe ans fri, hun skal ud til snehvide og de andre dværge.
ans kunne bedre lide dig da du var fisk

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 29-04-06 12:34

[citat]- og for det andet, fordi du slet ikke skal bryde dit halvtomme hoved med, hvor, hvornår og hvorfor jeg deltager i diverse tråde her på kandu. Det passer jeg helt og aldeles selv![citat/]

Nej du gør ikke, det er jo netop det der er hele problemet.
"Man" kan jo blackliste dig, så styrer du ikke en skid selv, vel ?
Sidder nu med fingrene i ørerne, og traller.
Det skulle nogenlunde dække resten,
her er intet, hverken at hente eller bringe.
mvh halvdum
Ps. lalalalalalalalalalalal........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-06 14:16

natmaden

Da jeg abonnerer på kategorien "kandu" får jeg jo tilsendt en mail når der er et nyt spørgsmål i den kategori.

Jeg fik tilsendt en mail om dette "spørgsmål" http://www.kandu.dk/Spg84772.aspx det var der jeg opdagede, at du havde blacklistet mig.

Det var så det, brugerne kan jo blackliste dem man vil. Det generede ikke mig, at jeg var blevet blacklistet.

Jeg tror mere det generede dig, at jeg ikke reagerede på det.

Din reaktion kom så i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg85448.aspx

Citat
natmaden

Dato : 11-04-06 23:24

--------------------------------------------------------------------------------
Ja sømne så, det blír ved,
Måske at man skulle starte med at bruge blokeringer , og se om man så får mails
når blokerede bruger skriver

Citat
ans

Dato : 11-04-06 23:30

--------------------------------------------------------------------------------
Prøv du det natmaden, bloker en bruger og se om det hjælper.

Jeg ved ikke hvor mange gange du skal blackliste mig før du får det, som du vil ha' det, men indtil videre er det ikke lykkes for dig i denne tråd

Citat
Ans at jeg har blokeret visse brugere det kan der være mange årsager til.
Bla. når der gives nul i tips, i et emne som man bare kan holde sig fra, men ikke gør !
Vil du have det uddybet , så åbner du da bare en tråd !

Citat
ans

Dato : 12-04-06 14:22

--------------------------------------------------------------------------------
natmaden,

så har jeg åbnet en ny tråd

http://www.kandu.dk/spg86178.aspx

Så kommer lige et citat fra denne tråd

Citat
natmaden

Dato : 12-04-06 15:52

--------------------------------------------------------------------------------
Sidder med et angreb af Spywarequake og følger på flere pc'er.
desværre fandt jeg løsningen for sent.

Fik du så lige camerone1863 og halvdums computer til at virke, de deltog da ikke i denne tråd før din egen computer virkede

"Det brugelige i 'tipset' var at gøre en anden person glad !"

Kunne du så ikke bare have skrevet det til hende, eller på hendes hjemmeside.

Hvis man er forelsket, så kan da jeg da godt forstå din glæde ved at alle skal høre/se/læse det.

Jeg håber da også, at hun blev glad

Jeg kender hende ikke personligt, men har kun læst om hende på kandu.

Hvis jeg nu skrev et tip om at xxxx er skide sød, hvordan ville du så bedømme det tip?

Ville du mene at det skulle være et tip på kandu, som andre brugere kunne få glæde af (måske, hvis de vidste hvor xxxx boede )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 14:50

Ans de der xxxx ...er det Arne

Citat
du har sagt at han har sagt at hun har citeret ham for et citat. det må være omsiggribende at holde styr på det hele. ans og creamy, få jer da et liv.
og creamy du om nogen kan da ikke tillade dig at kalde andre for dum. den udtalelse understreger da netop min opfattelse om dig.
og tag så for helvede at slippe ans fri, hun skal ud til snehvide og de andre dværge.
ans kunne bedre lide dig da du var fisk

Og jeg kunne meget bedre lide kandu, inden der begyndte at fræse skizofrene rygklappere rundt.
Skizo’er der ikke kan finde på andet end: "Få jer et liv" er under min værdighed at spilde tid på. Så enkelt kan det udtrykkes.

Kors, hvor kunne det være skide sjovt, hvis Kandu en dag offentliggjorde alle de nicks der er den samme, i den udstrækning de kan gøre det. Det erselvfølgelig ikke nemt, hvis de sidder og opererer fra flere pc’er med forskellige IP, men hold da kæft et røre der ville blive.. For der er dælme mange…er jeg overbevidst om…sådan omtrent…cirka det halve af kandu LOOOL

Citat
"Man" kan jo blackliste dig, så styrer du ikke en skid selv, vel ?

Wow du er da ikke halvdum. Du er jo nærmest halvklog. Eller er du nu også det?! …Det er jo logik at tråde man er BL fra kan man ikke deltage i, og dermed heller ikke styre. I øvrigt er der vist heller ingen der har påstået at man kan det.

Læs tråden forfra halvdum – og du vil opdage, at inden nedenstående to citater fra dig.

Citat
Fra : halvdum Dato : 27-04-06 21:24
Kan seriøse mennesker, finde på at tærske langhalm på noget så tyndt som det her.
Det lugter langt væk af "se mig".
Svar lige mig på det her "tåbelige spørgsmål", om dine "tåbelige tips".

Citat
Fra : halvdum Dato : 28-04-06 06:10
Den er ligesom feset ind, at du ikke måtte være med, i een af natmadens tråde.
Gør det ondt ?
Din kur starter vist bare med, at du dropper natmaden.

Havde der absolut INGEN mundlort været i tråden. Det fik du lavet om på, hvorefter du gik ud og vaskede dine hænder, sprittede tastaturet og din glorie – for til sidst at gå helt i selvsving ..

Du tror ikke det er en idé, at du retter lidt i din profilbeskrivelse?!

Citat
HEJ DER
Jeg er blot, en ganske almindelig gennemsnits dansker, som nyder at se hvad andre mener.
og nyder godt af de fleste svar uden, at blande mig i det hele, Det er der andre til :D
mvh halvdum

Man må ikke lyse halvdum, så du bør rette den til nedenstående tekst..

Citat
HEJ DER
Jeg er blot, en ganske almindelig gennemsnits dansker, som nyder at forarges over hvad andre mener.
og nyder godt af de fleste svar uden, at blande mig i det hele, for det jeg simpelthen ikke klog nok til :D
mvh halvdum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 14:53

ups....Lyse = lyve...

God weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-06 14:58

http://www.kandu.dk/Spg85448.aspx

Tak for en griner der, ans

og hmmm....jeg tror sq du har ret.

Denne bemærkning lugter altså lidt - af det som du beskriver *L*

Citat
natmaden Dato : 11-04-06 23:24

--------------------------------------------------------------------------------
Ja sømne så, det blír ved,
Måske at man skulle starte med at bruge blokeringer , og se om man så får mails
når blokerede bruger skriver

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 15:28

fint ans. så lad være at spilde tid på det. så kan vi andre måske være i fred.

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 15:33

og ans. hvorfor må man ikke LYSE ( læs lyve ) ??? er det igen en regel du bare lige har lavet.
til din paranoia - kommentar vil jeg svarer. Ja, jeg er BLEVET paranoid. Paranoid over om jeg skal have dig med i hver en tråd jeg deltager i, i resten af mit kandu - liv. sagde vi krible - krable ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-06 15:40

camerone1863, så er det vist tid til at du får brillerne på og hjernesvingningerne i gang.

Du kan jo ikke kende forskel på hvad brugerne skriver.

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 15:58

nej ans, men det kan du. Det ved vi alle alt for godt. situationen er bare , som du jo selv har været inde på, et nick - problem. måske er det dig der ikke kan holde styr på brugerne. øv, hvad ans. mistede du kontrollen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-06 16:26

camerone1863

Grin du bare, men i denne tråd har jeg da ikke været inde på et nickproblem. Jeg har ikke skrevet lyse "læs lyve"

Hvis du er træt af mig, så holder du dig bare væk fra denne tråd, det er nemlig mig, der har oprettet den, så jeg bliver ikke væk.

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 16:35

okay. ser det er ved at trænge ind. lidt omvendt psykologi hjælper altid. det er da netop pointen. lad være med at gå på andres tråde hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 16:39

ja det er jo faktisk det, hele denne tråd starter med. så ringen er sluttet.
SMIL OG VERDEN SMILER TIL DIG

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 16:39

ja det er jo faktisk det, hele denne tråd starter med. så ringen er sluttet.
SMIL OG VERDEN SMILER TIL DIG

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 29-04-06 16:58

så ans, giv du dig selv point for det gode svar

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 18:54

Ans sørgeligt, for dit spørgsmål er jo reelt nok, og det er kørt ud, syntes jeg.
jeg er ikke ans(varlig) for hvad andre skriver og nej jeg behøves ikke mere end en profil,
jo jeg hjælper alle som har brug for hjælp med deres pc, jo jeg har anbefalet mange at melde sig ind på kandu, jo jeg sidder på et rimeligt stort 'lokalt' netværk, gætter på ca 12-1500 pc'er
, desvære er udbyderen ikke særlig hjælpsom, og jeg er der så mange gange i stædet for.
men det er jo en anden sag !
ang. dine udpluk, så giver det jo ikke mening, det forvrænger.
tråden handlede jo om det modsatte altså farvoritbrugere, indtil at det viste sig at man ikke kunne komme ud af tråden, derfor min kommentar.
at creamy fremhæver et tips, det virker nu på mig som at jokke på en der ligger ned,
jeg havde jo ikke muligheden for at komme her pga. netnedbrud.

at du kører vidre i det tja. jeg syntes nok at jeg skrev at der intet relation var der.
lidt sørgeligt at du fortsætter med det ! og dumt af mig at kommentere det !
jeg ville nu ikke udelukke dig for noget andet end mine tips,
som jeg selvfølgeligt selv syntes er gode, ja-ja ikke alle sammen, nogen udstråler jo nok ligefrem provokation, og det er jo nok ikke til at se, når man kikker tilbage, for tingene hænger jo sammen med andre tråde fra den gang.
lidt tilbage til omtalte tips fundet af creamy.
du nævner at jeg kunne have skrevet privat, jo men det kunne du da også have gjort til mig.!
husk vi har dog fælles unger i molo's badekar, og jeg nægter at møde op i statsamtet
øh må lige ..
Og det var molo's tråd eller min eller e.c.'s husker det ikke og mener ikke at det behøves at slå'e op i history, tråden omhandlede huller i kandu, tråden var aktuel pga. kandu's manglende respons.
vi sad i 'sandkassen' og legede , det havde vi gjordt i lang tid, du dukkede op,
dit eneste bidrag var "jeg har brokket mig til kandu"
Ans det kunne du have gjort i dit andet indlæg ikke som det første.
sandkasse hmm. jeg tror at vi hjalp kandu, for havde været gjort i det skjulte,
så kunne jeg have lukket hele kandu, men tråden var ikke ondt ment, tråden var for et
Kandu stop det der "BIG BROTHER"(læs: vi kikker men vi er her ikke).
tja det gjorde du noget ved, og det er vel også i orden, men der var nok noget underforstet i det,
et forsøg på at få kandu-"teamet" til at give sig til kende.
I dag gætter jeg på at det er tråde som denne, fyldt med fyld, der gør at de holder sig væk !
jeg ved det ikke, derfor hvem er præsten der kan hidkalde 'guderne',
hvorfor opstår der desible omkring !
det er vel fordi at der er mangel på svar fra det høje !
og at nogen tror at de fandt genvejen(formidleren/præsten) !
nogen får sådan en status til at få dem til at tro
Ans vær sød og kommentere denne
http://www.kandu.dk/tip14030.aspx
jeg har selv gjort mit
http://www.kandu.dk/spg86989.aspx sorry tråden er lukket og koster en 10´'
men min del (som creamy nok kunne have fundet)
Citat
Hej Dova.
Takker for dit udemærkede link http://huggernet.dk/
i tips http://www.kandu.dk/tip14030.aspx

Jeg kan nu ikke selv bruge det , men videresendte det til en ven,
Fik tak fra ham, for samme dag havde han fundet alle de ting som han manglede til sin bil.
Ja for det er jo ikke kun motorcykler, men også biler/traktore, som siden er til gavn for.

Gad vist hvor at Teil finder sit svar til dit tips ?

Viderebringer 1000 tak fra en der ikke er på kandu !

Øh det syntes at være sådan at, 10tak er lig 1point

Med venlig hilsen Jørgen.

men tag nu en uvildig stilling først..

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 19:01

ps sorry for alle stavefejlene, men det kan vel læses

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 22:25

ja der er da vist noget der er underligt her. tråden er vist ebbet ud,
jeg mener både at have set ans og creamy online her.
se ans det er det man kan lære i sandkassen, inden at pædagoen kommer.!

synd at du er på kandu men ikke bruger tid her, måske at jeg burde gøre det samme !

ps jeg vil gerne give dig koden til passiv overvågning !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 22:52

ej ! er jeg den eneste der kan komme ind idenne tråd ,

AJ du er nævnt, inden at jeg påstår at det er mig der er inden i kreamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-06 00:43

Citat
ja der er da vist noget der er underligt her. tråden er vist ebbet ud,
jeg mener både at have set ans og creamy online her.

Puds brillerne natmaden – jeg har ikke været online fra 15.00 – 23.30 - så det må siges at være en om’er..

De sidste to indlæg fra dig, fatter jeg ikke en hat af – og ikke fordi jeg tror det kan svare sig, men mere fordi jeg har lyst – så vil jeg gerne forsøge at kommentere din første lange forklaring…….SLAVISK!

Here goes! jeg kommenterer med fed skrift

Fra : natmaden Dato : 27-04-06 19:35

Nej der er da ikke noget galt i at give nul for et tips, vel at mærke hvis det er ubrugeligt !
Og du mener at vide, hvad alle andre på kandu finder for brugeligt/ubrugeligt?!

Men at give det nul fordi at emnet ikke har ens interresse,,, Det kan godt være, at du selv mener du er rigtig god til at vide, hvorfor og ud fra hvilke kriterier ANDRE bedømmer et tip - men det kan kun blive et gæt
jo men der er jo ingen gevinst i at bedømme tips, Nej
og så man kunne jo lade være. Det kunne man ja, eller man kan gøre som man selv vil, og ikke hvad DU mener er det rigtige

Uden og 'gide' at læse regler/foremål med kandu,
skulle jeg mene at der er nævnt at det er en vidensdatabase. JA
Et lexikon, eller en telefonbog er også databaser der indeholder viden, JA
Telefonbogen er enda en meget speciel en, den er meget målrettet. JA

En vidensdatabase som kandu, er meget dynamisk, den ændre sig 'konstant' JA
og da der ligesom ikke er en redaktør, så fyldes den med meget gentagende viden ombord. JA

nogen har måske også behov for at få opfrisket denne viden ! Og nogen har måske ikke

pesonligt glæder det min at se, noget som jeg viste i forevejen, Og nogen synes måske det modsatte

men ligesom havde glemt i det daglige komme frem igen,
om det er hvordan at man laver sovs eller et link til en antivirusside
er vel egentlig lige meget.
men at nogen konsekvent går ind og bedømmer efter hvad de syntes er ret eller vrang
hmm. Selv hmmm. Du bør ikke bekymre dig så meget om, hvad andre finder for ret og vrang
Ja nogen går jo ind i emnet vittighedder, og kvitter med null,JA
vedlagt en kommentar ála 'vittighedder hører ikke til i tips' JA

Eller der er 4 der er glade for et link og så en enkelt nuller
der så lige notere 'den kendte jeg godt'. JA

vidensdatabase, jo, det er en avis vel også,
den formidler dagens begivenhedder, et par vittighedder, hvordan vejret bliver osv.

Noget er mere aktuelt end andet,
noget er glemt, eller værdiløst dagen efter !

det der alment ikke er uaktuelt ,
er vel hvordan at man laver sovsen, eller vittighedderne.

det uaktueller er nok for de fleste vejret i går.

at man kan sidde i en selvoprettet tråd..
og lege "sandkasse" er da ok, det genere man da ingen ved, NEJ
men at nogen kan komme ind i tråden efter mange indlæg,
og skrive 'jeg kan altså ikke lide at i flytter rundt på grafikken i jeres tråd,
så jeg har skrevet en klage" det er sgu for dumt. Hvorfor det egentlig?! …Det er da meget naturligt og relevant at gå ind i netop den tråd, hvor der leges, og fortælle at ikke alle synes det er skide sjovt, at støde på jeres kæmpe smileys alle vegne – FOR DET GJORDE VI JO! Andre kanduer tog jeres lille leg til sig – og spammede mange andre tråde. Og så lige en bøvs. Hvad i hede hule snot har det med sagen at gøre, at der er skrevet mange indlæg inden der gøres opmærksom på man er træt af grafikken - og hvad får dig til at tro, at det var JERES tråd. Mon ikke at alle tråde er kandus tråde?!

Håber at det giver dig lidt indblik i mine ideer om blacklistning. Jeg kan ikke svare for Ans, men personligt virker det på mig, som at du mener dig selv som en eller anden overhoved, der har styr på, hvordan og hvorledes hele kandus befolkning skal bedømme et tip. Og det finder jeg frastødende.

Nej creamy der var da frit slav for hvad man mente, desuden var det i smalltalk. JA
og der er vel næppe noget galt i at syntes om ens medmennesker ! Overhovedet ikke, men der er fandme noget galt i, at du senere skriver, at den/dem der gav dit tip 0 stjerner tilkendegiver at de er uenige i dine betragtninger. Hvad fanden er det for noget fis?! … Jeg kan lige se det for mig. Vi begynder alle at skrive tip om hvor godt vi synes om den og den kandusse – og fuck ham/hende, der tillader sig at mene noget andet. Jeg er til hver en tid med på, at kandu gerne må være en legeplads ude i smalltalk trådene, men skulle vi ikke lige klappe hesten og undlade at drage tip sektionen ind i den slags skal vi sige meningsmålinger om hinanden?!

men analysere da bare videre, jeg har jo fået en del returpoint for nogen gamle tråde Jeg har ikke købt en eneste af dine tråde ….Tip er gratis at kigge i – og jeg tog det som en selvfølge, set ud fra, hvordan spørgsmålet er beskrevet, at dette netop handlede om tip, og ikke om tråde.

___________________________________________________________________

Og lige til sidst for at du ikke skal være i tvivl. Mit første indlæg her i tråden har på intet tidspunkt været ment som at træde på dig – og jeg må skuffe dig, hvis du tror jeg betragtede dit såkaldte snavs, som at du var "liggende". Jeg kan virkelig ikke se, at fordi du fortæller du har snavs på dine pc’er, så betyder det, at man ikke må kommentere før end du tilkendegiver, at du er klar til det. For øvrigt kan jeg se, at jeg først skriver et indlæg 5 dage efter, at du fik snavs - og i stedet for at smide dig i et hjørne med en tudekiks, så synes jeg i stedet du burde have bemærket, at hvis jeg virkelig havde haft til hensigt at sparke til dig i liggende stilling, så havde jeg nok kørt 1 million indlæg af på mine analyser, inden du den 27/4 dukkede op igen. Det gjorde jeg ikke. Jeg kommenterede et sølle tip - ikke andet kære Jørgen - Så tag lige og snøft den snotter op i næsen igen. Den er blevet alt for lang..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 00:52

Hold kæft hvor er du kedelig og uinteressant creamy! Meld dig ind på Paradise Hotel hvor du hører til!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-06 00:54

Og du har skiftet tøj, Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 00:55

Jep sover i single rummet i nat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-06 00:56

Som om det kan komme bag på nogen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 00:59

Bare rolig det jo mig der skal vælge partner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 01:04

Forbløffende kendskab jeg har til et program jeg zapper hen over!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-06 01:04

Du lyder til at være inde i det shit program.d. Måske du i stedet skal melde dig - jeg tror lige det er noget for dig. En flok tøser der fiser stive rundt i bikini - det er lige din stil, ik?!

Anvender lige ignorefunktionen her....Blip...Hvor blev du af, Tedd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 01:07

Nåh! Den indre mener du? Prøver bare at rette op på dine fejltagelser men absolut ingen tak nej!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 01:16

Natmaden har prøvet at gyde olie på vandene, men det er desværre ikke nok for creamy! Ans kan måske forstå hans rækken hånden ud men creamy er bare på sit bitchtrip! Ret patetisk men du blir bare ved at grave din egen grav! On a mission from hell Desværre er der flere og flere på Kandu der gennemskuer dig! Hvor mange har egenligt blacklisted dig og din brave væbner? Don't answer cause its blowing in the wind!

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 30-04-06 08:33

tedd. bær over med creamy. hun er i bund og grund skide sur over, at hun ikke nyder natmadens gunst.
tror bare creamy er en pain in the butt.
bare hendes egen udtalelse : Du skal betragte kommentaren som at jeg er en "pain in the butt" http://kandu.dk/spg70018.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-06 10:26

natmaden jeg starter lige med dette citat

Citat
natmaden

Dato : 29-04-06 22:25

--------------------------------------------------------------------------------
ja der er da vist noget der er underligt her. tråden er vist ebbet ud,
jeg mener både at have set ans og creamy online her.
se ans det er det man kan lære i sandkassen, inden at pædagoen kommer.!

synd at du er på kandu men ikke bruger tid her, måske at jeg burde gøre det samme !

ps jeg vil gerne give dig koden til passiv overvågning !

Du kan ikke regne med at symbolet off/online viser det rigtige.

Skulle der være noget underligt i at jeg ikke svarer på et tidspunkt, hvor du har set mig "online" Det er jo op til mig selv, hvornår jeg vil komme med en kommentar.

"koden" kender jeg godt, men har ikke behov for at skjule mig.

Så er der dit indlæg "natmaden Dato : 29-04-06 18:54"

Der kommer du ind på en tråd, som ikke har noget med dette spørgsmål at gøre

http://www.kandu.dk/spg79286.aspx er det den tråd du tænker på

Citat
Og det var molo's tråd eller min eller e.c.'s husker det ikke og mener ikke at det behøves at slå'e op i history, tråden omhandlede huller i kandu, tråden var aktuel pga. kandu's manglende respons.
vi sad i 'sandkassen' og legede , det havde vi gjordt i lang tid, du dukkede op,
dit eneste bidrag var "jeg har brokket mig til kandu"

så deltog jeg fra starten, men det tog overhånd.

Men det er da muligt, at der også har været en anden tråd, hvor jeg har skrevet "jeg har brokket mig" Det vil jeg lige finde ud af.

Så din henvisning til dovas tip, så er der jo stor forskel på dit "tip" og det tip dova skriver. Dova skriver jo et tip. Et tip jeg ikke selv ville bedømme, da jeg ikke samler motorcykler.

Om du fremover blacklister mig eller ej, så overlever jeg.

Det var kun p.g.a. din bemærkning i den tråd, som jeg har henvist til. Hvis den ikke var kommet havde jeg lade det gå ubemærket hen.

P.S.

Er du ikke glad for at moster er kommet i molos badekar

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-04-06 12:43

ja det er fint ans, tak for infoen, jo det er fint når bare hun er blå
Tja det kunne da godt,måske, være den tråd, men jeg genlæser den ikke.
den er fra den gang og kan ikke mere ses som den var..
og vil da sikkert også være spild for andre at læse, (gab creamy)

denne kører meget på hvem sagde hvad og hvor.
Du spugte til blacklistning , jeg mener at have svaret.

som du skriver om motorcykeltipset,
Citat
Et tip jeg ikke selv ville bedømme, da jeg ikke samler motorcykler

Det da ok, men det var måske så det samme du burde have gjort i tips med emnet vittighedder.
vittighedder i tip, er et tips om at have noget at krydre hverdagen med, som måske frembringer et smil, på en kedelig tur i en overfyldt fugtig morgenbus på vej til arbejde.
så jo de hører til, og de kan jo vælges i emnefeltet.
Vittighedder er sund 'viden' for sjælen !

Mit køretøj hedder punkteret cykel , eller ben , men jeg kunne da bruge det tip.
og da jeg spurgte til netop dette, så var det for kommentaren 'REKLAME' fulgt af null,
Siden er faktisk rekamefri, og en side med kontakt mellem folk, og omhandler også biler.
Man kan bruge timer på at bladre i gamle indlæg,
kunne man så ikke bruge 5sek. på http://huggernet.dk/
nej desværre, jeg fandt ikke en brugt cykellap, men kunne da sikkert finde et rat til min søns
sæbekassebil.

Dit tip om sommertid , ja det er udløbet, og infoen er at finde alle steder
http://www.kandu.dk/Tip12462.aspx
men noget humor har du da
http://www.kandu.dk/Spg82475.aspx
Øv nu har jeg også bladret i det gamle..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-06 15:18

http://www.kandu.dk/Spg82475.aspx

natmaden, du skulle have bladret lidt mere i gamle spørgsmål.

Det spørgsmål var en test for at se om kandus nye regler fungerede og bentjuul vidste at jeg ville oprette spørgsmålet for at annullere det.

teksten "Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål "
er standardtekst, når man annullerer et spørgsmål.

Mit tip om sommertid. Der var samme dag skrevet 4 tip om sommertid, men ingen havde skrevet datoen.

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20216&tpn=4#tpn

så jeg gjorde bare opmærksom på hvornår det ene skulle trækkes frem for så at blive trukket tilbage

Humor det har jeg.

Du kan ikke regne med at jeg er online, når jeg vises som værende online. Systemet viser ikke altid det rigtige.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 10 point
Dato : 30-04-06 20:10

Ved det ans, men det er så nemt, når nu det bare er et udpluk !

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 17:01

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden