/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
hvor kan dette akvarie købes??
Fra : Dammm
Vist : 4404 gange
100 point
Dato : 06-04-06 22:29

jeg har set et lille akvarie som jeg har forelsket mig i

det kan ses på side 11 her hvis man har acrobat reader http://imazo.se/PDF/Akvarier.pdf

jeg leder efter et sted at få det i danmark

et mini akvarium MT40
Guppy Fiskhotell

håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-06 22:42

De skrive her at de kan bygge det??

http://www.klovnfisken.dk/akvarier.asp

Kommentar
Fra : Dammm

Dato : 06-04-06 22:45

nu er det jo et akvarie som bliver masse produceret så ser ik lige grund til at få det speciel bygget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-06 22:55

Det har du ret i, det var en dum ide, og sikkert billigere at få sendt det fra Sverige

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-06 23:14

Om det er helt magen til, eller bare noget lignende er jeg ikke helt klar over, men jeg har set dem hos Bonnie dyrecenter, de var meget dyre, jeg tror de kostede næsten 1000,- hvilket jeg synes var helt vildt for sådan en lille balje der kun egner sig til et par enkelte fisk, narh måske 4 guppyer eller max 10 neonfisk

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-06 08:40

Jeg har godt nok ledt efter dit lille akvarie i lang tid, men kan som dig, heller ikke lige finde det. Det der kommer nærmest er disse, og alligevel er det forkert. Men prøv at spørge i forretningen, det kan da være de kan hjælpe god week-end

http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?pid=010501&cat=Akvarier&pg=22
http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?pid=010601&cat=Akvarier&pg=25

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-06 13:09

http://www.akvarieudstyr.dk/database/AkvarierBuet.asp

Dette er det tætteste du kommer på noget lignende her i DK tror jeg (nr. 2 der er vist på siden).

Imazo er et grossistfirma, der efter hvad jeg fandt, kun sælger til dyrehandlerbutikker i Norge og Sverige, hvor akvariet koster 795,-

mvh dova

Kommentar
Fra : Dammm

Dato : 07-04-06 20:54

jeg kan godt se det link du har postet dova ligner lidt men det jeg vil ha er der også biosystem i
så i bagvægen er der et system der ranser vandet igennem nogle sten og børster og så noget

Kommentar
Fra : Dammm

Dato : 08-04-06 22:38

biofiltersystem hedder det

Accepteret svar
Fra : Victory-Island

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-06 01:23

Jeg har et akvarium nøjagtigt magen til det på side 11, det er blot 80 L i stedet, men de havde det også som 45 L i butikken. Mit bliver i instruktionspapirerne markedsført som "Molly 80L akvarium" og det lille bliver benævnt som "Guppy 45L akvarium". Jeg købte mit i Petworld www.petworld.dk i Viby ved Århus for 999,- og det lille 45L kostede 699,-
Jeg er meget glad for akvariet på grund af det store og effektive filter som sidder bagerst i akvariet. Pumpen og filtermaterialet er inkluderet og har et rigtig godt flow som i de nye modeller ender i en waterjet, så det eneste du mangler til teknikken et varmelegeme som der er gjort fint plads til bagerst i filteret, men akvariet har også et par minuser. Lampearrangementet udvikler meget varme som bortledes vha. akvariets to støjende blæsere.
God fornøjelse

Sejerø

Godkendelse af svar
Fra : Dammm

Dato : 15-07-06 09:23

Tak for svaret Victory-Island.