/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Alanya
Fra : phj50
Vist : 833 gange
500 point
Dato : 01-04-06 01:47

Vi flyver til Alanya Søndag
skal bo på Hotel Gold m/ all include og være der en uge
er der nogen der har gode tips - hvad skal vi se - og hvad skal vi ikke spilde tiden på
vi skal være der en uge

på forhånd tak

mvh
carina & peter

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 500 point
Dato : 01-04-06 08:53

Prøv lige søgefunktionen her på kandu
Der har tidligere været mange spørgsmål og svar vedr. Alanya, og I kan garanteret finde en masse brugbare oplysninger.

God tur

MVH

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 01-04-06 10:05

Hej, der findes masser på nettet men du kan finde nogle nævnt her:

http://www.tyrkieteksperten.dk/destination/summer/ala_exc.asp

Jeg har selv været der og man skal ikke snyde sig selv for tyrkisk bad, bådtur og pamukkale. I kan leje en båd med fører for en dag ved alle større havne og det er yderst rimelige priser med frokost og drikkevarer inklusive. Hvis i har mod på dykning er der også gode muligheder for dette:

http://www.sunsearch.info/alanya/danish/beach/?article_id=61

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : phj50

Dato : 02-04-06 01:15

Tak for svaret viskinge.

Kommentar
Fra : phj50

Dato : 02-04-06 01:19

hej Lars
jeg er ikke så smart - det var meningen jeg ville have givet jer begge 250 point - dem må du have tilgode
undskyld