/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
om etablering af blog
Fra : akselbo
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 24-03-06 11:45

om efterfølgende spørgsmål rent faktisk hører hjemme i denne kategori af kandu ved jeg ikke - men jeg prøver

det drejer sig om interaktiv kommunikation - et forum eller en blog ??

jeg er blevet pådraget en række problemer – og vil søge hjælp ved at kommunikere med andre og lære af deres tilsvarende oplevelser og af, hvordan de har taklet løsningen

jeg vil gerne opbygge en blog (tror at det hedder således)

man har ombygget en (ny) vw-bus og indrettet den, så jeg på min elscooter kan køre direkt ind i bussen via bagdørene - men der er mange uløste problemer

jeg håber, at spørgsmålet om hvorledes man ´skaber et interaktivt forum´ hører hjemme i denne kategori

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-06 14:10

Det undrer mig, at ingen har kommenteret det her...

For så vidt, kan man bruge en weblog til, hvad man ønsker...

Her er en der er gratis, prøv om det er noget!

http://www.smartlog.dk/

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 25-03-06 17:18

Tak for svaret annvibeke, - at andre ikke har kommenteret på mit spørgsmål hænger nok sammen med at det nok ikke er helt rigtige ´kategori´ jeg har valgt

jeg lukker tråden og du får pointene - tak for forslaget

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 25-03-06 17:58

Forkert kategori pljer nu ikke at afholde nogen

- om ikke andet, får man at vide det er en forkert kategori...

mvh/ann-vibeke