/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
ang. banner
Fra : fryserlarsen
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 22-03-06 11:01

Hej med jer

Jeg skal ha fremstillet et banner i størrelsen 6 * 28 cm, eller noget jeg evt. selv kan forstørre uden det ændrer på kvaliteten.

Så jeg vil høre om der evt er nogen der kan fremstille sådan et til mig?

Det skal indeholde følgende: Der skal stå Vibse's Rejser på, det skal indeholde et par hvepse (bier), jeg er ik helt sikker på baggrundsfarven, den vil jeg lade jer pusle lidt med.

Men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette.....i kan evt sende et resultat til mig på fryserlarsen@hotmail.com

Mvh Michael

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-06 14:15
Godkendelse af svar
Fra : fryserlarsen

Dato : 22-03-06 14:20

Hej SOfus

Det ser mig noget forvirrende ud

Jeg vil godt ha det sådan at der lissom var en baggrund af skyer og himmel og så en hveps eller 2 i hver side og så Vibse's Rejser i midten med en elelr anden spændende skrift.

Ellers et fint stykke arbejde

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-03-06 14:23

Hej
Var også kun en appetitter

Prøver igen