/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
ang. banner
Fra : fryserlarsen
Vist : 939 gange
100 point
Dato : 22-03-06 11:00

Hej med jer

Jeg skal ha fremstillet et banner i størrelsen 6 * 28 cm, eller noget jeg evt. selv kan forstørre uden det ændrer på kvaliteten.

Så jeg vil høre om der evt er nogen der kan fremstille sådan et til mig?

Det skal indeholde følgende: Der skal stå Vibse's Rejser på, det skal indeholde et par hvepse (bier), jeg er ik helt sikker på baggrundsfarven, den vil jeg lade jer pusle lidt med.

Men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette.....i kan evt sende et resultat til mig på fryserlarsen@hotmail.com

Mvh Michael

Accepteret svar
Fra : WakinyanKiza

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-06 12:13

Hej

Jeg kan nok godt lave sådan et til dig.
skriver til dig...

MVH

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 22-03-06 12:41

ellers kan jeg henvise til et godt lille non-profit bureau: http://wannasite.org

Godkendelse af svar
Fra : fryserlarsen

Dato : 22-03-06 13:06

mange tak det lyder godt.

Du kan altid sende det til min mail som står øverst oppe.