/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Gudumholm hotel/kro?
Fra : Frk-Kristina
Vist : 2724 gange
50 point
Dato : 22-03-06 00:58

Hejsa..
Er der nogen der kender til lidt historie om Gudumholm hotel eller kro???

Min oldefar har vist ejet det engang.....

Kristina

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 35 point
Dato : 22-03-06 01:23

Hej
Mener du kroen i Vest, eller Øst.
Og hvilken del af Landet, går ud fra du mener Nordjylland

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-03-06 01:25

Har muligvis et par gode billeder af kroen, men vilken.?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-03-06 07:54

Stednavn - Sogn - Herred -Gammelt amt

Gudumholm Gudum Fleskum Aalborg

MVH
Modersvilje

Godkendelse af svar
Fra : Frk-Kristina

Dato : 22-03-06 22:44

Ja, jeg mener Nordjylland...

Aner ikke om det var Øst eller Vest.....
Vidste ikke der var så meget liv i Gudumholm....

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 15-11-06 22:59

Hej ..

Jeg kan fortælle en masse om Gudumholm Kro..
Sidst jeg var på Gudumholm kro var nytårs aften år 2000. Det blev kaldt for Gudumholm Kro men havde ikke ret meget med en kro at gøre længere. Det var blevet til et diskotek for unge og voksne personer. og neden under var der et pizzeria. Kroen lå på Postvej i Gudumholm. Den er nu reget ned og der er blevet bygget lejligheder der hvor kroen lå ..
Vil du vide mere så spørg endelig :) Jeg har selv boet i byen .. :)

Kommentar
Fra : supersus01

Dato : 09-06-14 21:23

Hvad vil du gerne vide om stedet ? og hvad hed dine oldeforældre som havde kroen.

Jeg boede jo i Gudumholm igennem mange år, husker også flere af ejerne, indretningen, og passet børn for en af dem så spørg hvis der er noget du vil vide, måske kan jeg besvare det...

Jeg kan evt fanges på supersus@gvdnet.dk