/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email konti ændre sig
Fra : stone47
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 21-03-06 21:59

Man har lavet en konti til sin outlook express og den virker fint.
Når man genstarter PC'en, er der noget der retter i pop3 server instillingerne, så der står 127.0.0.1 i stedet for. og bruger navnet er også rettet.
det er en win xp,en ny dell PC, med mafee virus tjek.
hvorfor og hvor sker det ??
stone47

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-06 22:05

Noget kunne tyde på, at din McAfee har pop3 skanning der indebærer at der laves en skanning af mails via McAfee og derfor proxy opsætningen.
Prøv evt. at deaktivere pop3 skanningen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-03-06 23:08

Det gør mine konti også! - Det er min AVAST der checker mine mails. Og det er den samme IP-adresse den køre ind over, så det er helt normalt, når man beder virusprogrammet om at holde stien ren!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-03-06 23:31

Det er normalt på visse AV programmer, men det er ikke alle der tjekker mails på den måde.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-03-06 01:40

Hvis du har Proxy/eller andre internetforbindelser "opkalds", kan det være derfor, prøv at tal med din udbyder.

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 25-03-06 08:22

Tak for svaret BjarneD.
Det er min sviger fars nye PC der gør sådan, jeg får den herover på søndag.
håber jeg kan lave det, ellers må i hjælpe en gang til.
tak for hjælpen hilsen
Steen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-03-06 09:10

Du vender bare tilbage.