/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manglende desktop
Fra : Frederiksen
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 20-03-06 17:12

Har windows xp hvor der lige pludselig af en eller anden grund ikke vises noget som helst undtagen baggrundsbillede, værktøjslinien og genvejene er forsvundet, er der nogen der kan hjælpe.Ved at trykke ctrl+alt+del kan jeg se at de sædvanlige applikationer kører og jeg kan starte en ny "task" men ikke komme ind på kontrolpanel f.eks, ved ikke hvilke kommando jeg skal skrive? Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-03-06 17:21

højreklik på skrivebordet >>arranger iconer efter >>vis iconer på skrivebordet >>ok

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 20-03-06 21:15

Kunne ik gøre noget som helst på skrivebordet. I datid, da jeg har hittet problemet.Der var oprettet en ekstra bruger "machine....." velsagtens en virus, og da jeg fjernede den bruger fungerede det hele igen?!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : Frederiksen

Dato : 20-03-06 21:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål