/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Huller i ørene
Fra : sofiehagen1
Vist : 6019 gange
150 point
Dato : 18-03-06 17:00

Hej,

Jeg vil gerne vide hvor det er billigst at få huller i ørene. Jeg bor i Frederiksborgs amt, så det skal helst være i nogenlunde omegn. Om ikke andet, så vil jeg meget gerne have oplyst priser. Tusind tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 19:27

ring rundt til de forskellige muligheder du kommer let i nærheden af - priserne for et par huller er jo ikke en herregår

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 150 point
Dato : 18-03-06 19:43

I mine unge dag lavede man dem med en stoppenål og en tændstiksæske...

Men hvis du vil have et forsvarligt resultat, uden infektion, så skal du nok ikke bruge den udvej...

Hvad med denneher i Hillerød:

http://www.janehlers.dk/content.asp?page=text&ID=266

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-06 21:27

Eller denne, den kan jeg anbefale, men jeg kender ikke prisen på huller i ørerne

Orange Piercing Studio er godkendt af embedslægen
Sådan ser Orange Piercing Studios butik ud indefra.Enhver piercingklinik skal have et steril værelse. Sådan ser vores ud.

For mere information:

Kontakt os på tlf 49202081 eller inde i klinikken,
Stjernegade 24, 3000 Helsingør,
eller send en e-mail til info@orange-piercing.dk

Print profil

A Piercing Klinik

Stjernegade 24
3000 Helsingør

Tlf.: 49 20 20 81

www.orange-piercing.dk

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-03-06 22:16

Husk at ET hul i øret er bedre end 10 i taget!

Kommentar
Fra : marie20

Dato : 19-03-06 13:07

Kommer godt nok fra din omegn men har fået lavet hul i det ene øre 3 gange...
Jeg betalte 2x30 kr og 1x45 kr, så det er ikke prisen der skal holde dig tilbage.
Til gengæld oplevede jeg båede betændelse, hurtig sammenvoksning og kløe så i dag 7 år efter har jeg ingen piercing i øret men i stedet et ar efter den...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-03-06 14:36

Hos Jan Ehlers i Hillerød får du ét hul for 125 og to for 200. Det er jo noget dyrere, men forhåbentlig er hygiejnen osse bedre...

Og så skal man jo nok købe smykke osse..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-06 15:04

mig bekendt får man de første ringe/sticker med i prisen - og hygiejnen har nu langt mere at gøre med hvad man selv gør ud af det

Godkendelse af svar
Fra : sofiehagen1

Dato : 19-03-06 19:27

Tak for svaret Birgitta. Afslutter emnet, da jeg alligevel ikke skal have flere huller i ørene- får mig et par dejlige kæledyr istedet. :)

Sofie

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-03-06 21:20

--Lyder helt fornuftigt, Sofie, men nok ikke billigere.

Tak for accepten af mit svar.
Vi ses i en tråd om kæledyr.