/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udskrift af billeder
Fra : ponti
Vist : 384 gange
40 point
Dato : 18-03-06 10:42

Jeg har før kunnet skrive billeder ud med HP softwaren ved at højreklikke på ex et billede. Her kan jeg vælge hvilke billeder og hvor mange på siden der skal være. Efter inst. af Micrososft Office, er det Microsoft Photo editoren der starter op, når jeg vælger udskriv et billede. Hvordan kommer jeg tilbage til min HP software. Hvilke fil associationer drejer det sig om, der har indvirkning på mit problem? Der er ikke noget i HP softwaren jeg kan gøre.....

Hil
Allan

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-06 10:47

højreklik på den fil/ det foto du vil udskrive og vælg åbn med - og brug så gennemse til at finde det program du ønsker at bruge. Sæt flueben i "brug altid det valgte program til denne type filer" - hvis det er hvad du ønsker.

Godkendelse af svar
Fra : ponti

Dato : 18-03-06 10:56

Tak for svaret miritdk. Det var jo ikke så svært....når man bare ved hvor man skal lede...Super

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 11:01

det er de små procedure man glemmer i farten - især når noget irriterer én