/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning i boxe-feks Goggle
Fra : maxremo
Vist : 392 gange
20 point
Dato : 16-03-06 19:54

Vedr.: Sletning af indtastninger i boxe – feks i Google’s søgefelter

Hej

Er der nogen der kan hjælpe – de tekster der står kommer jo ikke altid andre ved – selv har jeg et password hængenede i en loginbox, som ved en fejl blev skrevet i loginboxen og ikke i passwordboxen – så det kommer frem når første bogstav skrives og viser mit password.

Håber nogen kan hjælpe
Hilsen
Leif

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 30 point
Dato : 16-03-06 20:00

Åbn internet exploren --> funktioner --> internetindstillinger --> indhold --> autoudførelse.
Her kan du så vælge at slette "Ryd formularer" "ryd adgangskoder"

Så skulle de være slettet

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 16-03-06 20:01

Eller

Åbn internet exploren --> funktioner --> internetindstillinger --> generelt "Ryd oversigt"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 20:15

thulins løsning absolut - men husk dine passwords og logins - så kan du fjerne alle krydsene - så der ikke efterlades spor hele tiden -

i internetindstllinger under egenskaber skal du så lige stille dagene oversigten skal gemme indtastede sider til nul

Kommentar
Fra : Jockel

Dato : 16-03-06 21:29

Hvordan sletter man så søgeordene i søgefeltet i Google?

Jockel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 21:43

slet cookies - slet filer - slet oversigt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-03-06 22:31

Her er hvad der står i "alt om Google"

2. Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : maxremo

Dato : 16-03-06 22:42

Tak for svaret thulin.

hilsen
Leif